. سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 12974 تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1395 | 03:12 ق.ظ

فرماندار جیرفت:حضور بخش خصوصی بر بام درب بهشت ساردوییه +تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ،فرماندار جیرفت با اشاره به حضور بخش خصوصی در بام شهر درب بهشت مرکز بخش ساردوییه گفت: گردشگری می تواند به عنوان موتور محرکه برای اقتصاد منطقه باشد لذا توجه به آن ضروری است.     احمد امینی روش در بازدید از بخش ساردوییه و محل اجرای طرح اقامتی و گردشگری […]

به گزارش سایت کنارصندل ،فرماندار جیرفت با اشاره به حضور بخش خصوصی در بام شهر درب بهشت مرکز بخش ساردوییه گفت: گردشگری می تواند به عنوان موتور محرکه برای اقتصاد منطقه باشد لذا توجه به آن ضروری است.

 

۳hhds0w4g80sr2zfl68e

 

احمد امینی روش در بازدید از بخش ساردوییه و محل اجرای طرح اقامتی و گردشگری که با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان و سرمایه گذار بخش خصوصی همراه بود افزود: استفاده از ظرفیت های طبیعی منطقه می تواند اشتغال خوبی ایجاد کند و در این راستا رونق اقتصادی منطقه نیز فراهم می شود.

 

وی با بیان این مطلب که بخش ساردوییه یکی از مناطق خوش آب هوای جنوب جنوب استان کرمان می باشد بیان کرد: در ایام تعطیلات عید سعید فطر بیش از ۱۵۰ هزار نفر مسافر از استانهای همجوار در این بخش خضور یافتند و این نشان از پتانسیل بالای جذب گردشگر را نشان می دهد، لذا باید برای رونق بخشیدن به این صنعت تلاش کنیم.

 

۶۷i0n97pgpkbfiz1b6as

 

امینی روش با اشاره به نبود کمپ های گردشگردی در این منطقه خاطرنشان کرد: باید در راستای ماندگاری گردشگران فعالیت های اقتصادی و گردشگری را مد نظر قرار دهیم لذا این امر حضور بخش خصوصی را می طلبد.

 

وی خاطرنشان کرد: حضور بخش خصوصی باعث رونق بخشیدن به این صنعت می شود و پویایی صنعت را به همراه خواهد داشت.

 

فرماندار جیرفت ضمن ابراز خرسندی از حضور بخش خصوصی برای اجرای طرح اقامتی و گردشگری در شهر درب بهشت ساردوییه بیان کرد: با همه توان دستگاه های اجرایی شهرستان مشکلات سد راه بخش خصوصی را مرتفع می کنیم و امیدواریم که با پشتوانه بخش خصوصی هرچه سریعتر این طرح آغاز شود.

 

۳wy83j8nxgt1ppbe2h0q ۳xzfmlsftvifqrrfob3b ۳۵ny2f32z4gtud0745to ۹۲itju2whsyyrwyjaewi c6fr6ffozplso2825uu0 jw1rcjayhyqawn0mvnr2

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 1 =