نجات معجزه آسای ۵ سرنشین پژو۴۰۵ در محور ساردوئیه + تصویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل ، فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ و نجات معجزه آسا پنج عضو یک خانواده در محور "ساردوئیه" خبر داد.

 

۹۱۰۵۵۳_۷۴۵

 

سرهنگ "ماشاالله ملائی"گفت: در پی دریافت خبری از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی در محور "ساردوئیه" بلافاصله مأموران انتظامی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی گفت: مأموران با حضور در محل دریافتند که یک دستگاه پژو ۴۰۵ بر اثر عدم توجه راننده به جلو واژگون و از یک پل پرت شده است که راننده و چهار نفر از سرنشینان خودرو مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و تحت مداوا قرار گرفتند.

 

این مقام انتظامی، خاطرنشان کرد: کارشناس پلیس راه علت حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه عنوان کرد. فرمانده انتظامی جیرفت در پایان گفت: رانندگان باید نسبت به حرکت با سرعت مطمئنه توجه ویژه ای داشته باشد و برای جلوگیری از تصادفات، در حالت خستگی رانندگی نکنند.

 

منبع:رکنا

انتهای پیام/.