. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 13033 تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1395 | 17:09 ب.ظ

در بازدید مسئولین از بازار جیرفت:

هیچ توجیهی برای کار مغازه داران بدون مجوز نیست+تصاویر و جزئیات

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ، ظهر امروز جلسه ستاد تنظیم بازار جیرفت با روندی جدید و اقدام وعمل بی نظیر همراه بود.     محمود سالاری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت در جلسه ستاد تنظیم بازار جیرفت گفت: بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد و در این […]

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ، ظهر امروز جلسه ستاد تنظیم بازار جیرفت با روندی جدید و اقدام وعمل بی نظیر همراه بود.

 

IMG_4069

 

محمود سالاری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت در جلسه ستاد تنظیم بازار جیرفت گفت: بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد و در این راه مسئولین مجمع امور صنفی و اداره صنعت و معدن و دستگاه های ذیربط وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه امسال سال اقدام و عمل است به صورت میدانی وارد عمل می شویم و نظارت جدی بر روند بازار خواهیم داشت.

سالاری افزود: در این بازدید میدانی برای مچ گیری نمی رویم ، شاید یک فرد با یک تذکر کوچک به خودش بیاید و نظم بازار را به هم نزند.

IMG_4081

 

وی تصریح کرد: کم فروشی و یا زیاد فروشی یک جنایت است و به شدت برخورد می شود.

وی بیان کرد: ما همه چیز را به گردن شهرداری نباید بیندازیم و امروز باید در هر کدام از خیابان های ما یک صنف باشد.
 

وی با ابراز نگرانی گفت: چرا مصوبه ای که در جلسه تنظیم بازار انجام می گیرد ، اجرا نمیشود؟! باید به همه این مصوبات به صورت عملی اقدام شود.

 

IMG_4129

 

بعد از نشست کوتاهی در این جلسه ، اکیپ بازرسی از اصناف و بازار شهرستان جیرفت، متشکل از معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ، بخشداران ساردوئیه و جبالبارز، کارشناس بهداشت ، بازرس اداره صنعت،معدن و تجارت ، کارشناس اتاق اصناف و نیروهای شهرداری از بازار جیرفت بازدید کردند.

سالاری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری هدف از این بازدید را بررسی موضوعاتی از جمله نداشتن مجوز ،رعایت بهداشت محصولات و محیط عرضه مواد غذایی ، درج و رعایت قیمت مصوب، عدم تداخل صنفی و کم فروشی از سوی فروشندگان و سد معبر عنوان کرد.

IMG_4105

 

وی افزود : در صورت عدم اصلاح تخلفات از سوی فروشندگان مطابق ضوابط نسبت به تشکیل پرونده و ارجاع به تعزیرات حکومتی اقدام خواهد شد.

وی همچنین از همشهریان خواست تا در هنگام خرید مایحتاج خود از صاحب مغازه درخواست فاکتور نمایند و در صورت مشاهده تخلف، مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند بدیهی است موضوع در کمترین زمان پیگیری خواهد شد.

IMG_4099 IMG_4093 IMG_4103 IMG_4104 IMG_4088 IMG_4135 IMG_4138 IMG_4141 IMG_4143

 

همچنین در این بازدید از غلامحسین حیدری پارچه سرای سعید ،ابراهیم زاکری پارچه فروشی سرای حیدری  و لوازم خانگی حیدری که رعایت انصاف را داشته و از همه لحاظ خوب بودند تقدیر شد.

IMG_4121 IMG_4122 IMG_4124 IMG_4127 IMG_4128

 

سالاری در پایان گفت: این کار به صورت مداوم اجرا خواهد شد و با مغازه داران  متخلف برخورد خواهد شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =