. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 13081 تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تیر 1395 | 03:13 ق.ظ

دانشجویان بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان جیرفت به دوره طرح ولایت کشوری و استانی اعزام شدند+تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ، دانشجویان بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان جیرفت به دوره طرح ولایت کشوری و استانی اعزام شدند.   کبوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت افزود: دانشجویان بسیجی خواهر و برادر دانشگاه های این شهرستان جهت شرکت در دوره طرح ولایت کشوری و استانی به استان قم اعزام شدند. […]

به گزارش سایت کنارصندل ، دانشجویان بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان جیرفت به دوره طرح ولایت کشوری و استانی اعزام شدند.

IMG-20160712-WA0002

 

کبوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت افزود: دانشجویان بسیجی خواهر و برادر دانشگاه های این شهرستان جهت شرکت در دوره طرح ولایت کشوری و استانی به استان قم اعزام شدند.

 

وی آشنایی با مبانی اندیشه ناب اسلامی و تقویت روحیه دفاع از اصول ارزش های اسلامی و آشنایی بیشتر دانشجویان با سیره نظری و عملی ائمه معصومین(س) در بعد اخلاقی و تربیتی را از اهداف دوره طرح ولایت استانی برشمرد و بیان کرد: آشنایی بیشتر دانشجویان با تهاجم فرهنگی دشمن و آشنایی دانشجویان با رسالت، اهداف و مأموریت های بسیج دانشجویی از دیگر اهداف این دوره است.

IMG-20160712-WA0005

 

وی افزود: یکی از اهداف برگزاری طرح ولایت تربیت نیروی هم تراز با انقلاب اسلامی می باشد.

محمودی با تأکید بر ایجاد زمینه مناسب برای گسترش مباحث معرفتی، بصیرتی، اخلاقی و تربیتی در مراکز آموزش عالی، ایجاد انگیزه درونی در بین دانشجویان با تقویت روحیه معنوی آنان خاطر نشان کرد: دوره طرح ولایت می تواند زمینه رشد و شکوفایی بصیرتی را در بین دانشجویان به ارمغان آورد.

 

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت تصریح کرد: با توجه به اهمیت دوره آموزش مبانی اندیشه اسلامی و در جهت کیفیت بخشی در اجرای این طرح مدون تمهیدات و برنامه ریزی های لازم اندیشیده شده است تا کادر سازی قوی برای مدیران آینده کشور خواهیم داشت.

IMG-20160712-WA0007IMG-20160712-WA0001 IMG-20160712-WA0003

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − یک =