. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 13102 تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 تیر 1395 | 16:46 ب.ظ

اینجا جنوب کرمان و قربانیان فیش های شهاب سنگی!+تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل, این روزها و با خبر افشای فیش های حقوقی چند صد میلیونی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید و عدم رسیدگی و سکوت مسئولین رده بالا، امید و آرزو در بین مردم خصوصأ جوان بیکار و جویای کار به کلی نابود گردید.   تقسیم ناعادلانه ثروت و درآمد دولت و فیش […]

به گزارش سایت کنارصندل, این روزها و با خبر افشای فیش های حقوقی چند صد میلیونی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید و عدم رسیدگی و سکوت مسئولین رده بالا، امید و آرزو در بین مردم خصوصأ جوان بیکار و جویای کار به کلی نابود گردید.

 

تقسیم ناعادلانه ثروت و درآمد دولت و فیش های شهاب سنگی! که هر کدام قشر مظلوم و بی دفاعی را به آتش می کشند میتوانستند گره از کار بسیاری جوانان باز کنند.

بی خیالی و گذر از موضوع این فیشهای حقوقی درد بزرگتری بر جسم و روح جوانان و مردم این مرز و بوم است.

 

در روزهایی که در جای جای کشور عزیزمان ایران اسلامی جوانان بسیاری جان خود را براحتی و بخاطر کمبود امکانات و…. از دست میدهند، مدیران ارشد شهاب سنگی، تنها از پست خود برکنار و روزگاری بعد به جای خود و حتی بالاتر، باز خواهندگشت.

 

اینجا، در جنوب کرمان، گوشه ای از ایران اسلامی، منطقه ای که به علت موقعیت جغرافیایی در مسیر قاچاق و رفت و آمد قاچاقچیان و اشرار قرار گرفته است، سالانه سربازان مظلوم و بی دفاع بسیاری جان خود را به علت نبود امکانات امنیتی مناسب از دست می دهند.

 

اگر گوشه ای از فیش های حقوقی صرف رسیدگی به مناطق مستعد حادثه خیز میگردید جان جوانان این مرز و بوم براحتی از دست نمیرفت.

 

اینجا در جنوب کرمان زنان جوان و مادران بسیاری به علت نبود امکانات کافی و مناسب در هنگام و بعد از زایمان جان خود را از دست میدهند.

 

اینجا در جنوب کرمان، قطب کشاورزی ایران هر ساله محصولات کشاورزی بدلیل نبود کارخانه و صنایع تبدیلی و عدم توجه به وضعیت کشاورزی منطقه جلوی چشم کشاورزان رنج دیده از بین میروند و آب در دل مسئولین ارشد دولتی تکان نمیخورد.

 

آنان دلشان قرص است به حقوقهای میلیاردی و میلیونی شان… مردم، واژه ایست غریب و نا آشنا مردم صفری ندارد تا جلوی رقمهای کلان قرار گیرد و موجب شادی روح و روانشان گردد.

 

اینجا، در جنوب کرمان، جوانان بسیاری جویای کار هستند و علیرغم پتانسیلهای بسیار در حوزه های مختلف اما بعلت عدم رسیدگی و صرف هزینه و سرمایه گذاری هیچ منبع درآمدی وجود ندارد.

 

کشاورزی، تنها سرمایه، امید و داشته ی آنان پس از انتقال آب سرشاخه های هلیل رود و خشکسالی جازموریان دیگر برایشان هیچ سودی نخواهد داشت چرا که آنان از زندگی در جلگه ای حاصلخیز به زندگی در دشتی برهوت خواهند رسید و پاداش این انتقال حق حیات و زندگی در فیش کدام مسئولین قرار خواهد گرفت؟؟؟؟

 

اینجا، در جنوب کرمان، کودکان بسیاری بدون رسیدن به سن درک فیشهای نجومی، هنوز با زندگی در کپر و بر اثر نیش گزندگان سمی جان خود را از دست میدهند.

ووو…

اینها، تنها خلاصه ای از مشکلات و کمبودهای گوشه ای از ایران اسلامی میباشند که اگر ثروت و توجه بطور عادلانه تقسیم میگردید شاید هیچ کدام از اینها (مرگ انسان ها، بخاطر نبود امکانات و رسیدگی) پیش نمی آمد.

 

تنها، برکناری مدیران ارشد شهاب سنگی کافی نیست. تصرف اموال و ثروتی که این سالها از جیب مردم برداشته اند و صرف آنان برای رفاه مردم میتواند اقدام موثری از سوی مسئولین دولت تدبیر و امید باشد تا گوشه ای از امید از دست رفته مردم را به آنان بازگرداند.

 

مردم ایران اسلامی از جنوب کرمان، منطقه وسیع و گسترده ای که سالهاست مورد ظلم مسئولین داخلی، استانی و کشوری قرار گرفته و چوب تبعیض های ناعادلانه را می خورد خواستار رسیدگی موثر به موضوع حقوقهای کلان شهاب سنگی میباشند.

 

هر فیش حقوقی ناعادلانه میتواند گره از مشکلات بسیاری در این مملکت باز کند و امیدواریم بزودی شاهد رسیدگی به این موضوع باشیم.

 

۳۷۳۸۹۸_۶۶۷

۱۳۹۳۱۲۱۶۰۰۰۲۰۴_PhotoL۱۳۹۳۱۲۱۶۰۰۰۲۰۲_PhotoL ۱۳۹۳۱۲۱۶۰۰۰۲۰۹_PhotoL

 

امضاء: دولاخ

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 15 =