. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 13180 تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 تیر 1395 | 02:34 ق.ظ

محمود سالاری در بازدید از حوزه های امتحانی کنکور سال 95:

داوطلبین کنکور سراسری سال ۹۵ در شهرستان جیرفت هیچگونه دغدغه ای برای برگزاری کنکور نداشته باشند+تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ،معاون سیاسی فرماندار جیرفت با اشاره به آغاز شمارش معکوس کنکور سراسری سال ۹۵ گفت: داوطلبین هیچگونه دغدغه خاصی برای برگزاری کنکور نداشته باشند زیرا همه حوزه ها به سیستم های سرمایشی پیشرفته مجهز شده اند.   محمود سالاری در بازدید از حوزه های امتحانی کنکور سال ۹۵ افزود: داوطلبین با […]

به گزارش سایت کنارصندل ،معاون سیاسی فرماندار جیرفت با اشاره به آغاز شمارش معکوس کنکور سراسری سال ۹۵ گفت: داوطلبین هیچگونه دغدغه خاصی برای برگزاری کنکور نداشته باشند زیرا همه حوزه ها به سیستم های سرمایشی پیشرفته مجهز شده اند.

 

محمود سالاری در بازدید از حوزه های امتحانی کنکور سال ۹۵ افزود: داوطلبین با آرامش خاطر و بدون استرس تنها به امتحان خود توجه کنند، و با تلاش همه دستگاه های مرتبط وسایل سرمایشی در حوزه های آزمون سراسری مهیا و راه اندازی شده است.

 

  وی تصریح کرد: وسایل پشتیبان نیز برای تمامی سالن های آزمون سراسری نیز در نظر گرفته شده که اگر دستگاه سرمایشی با مشکل مواجه شد سریعا جای گزین شود.

 

  سالاری ادامه داد: با همکاری شهرداری جیرفت سرویس رفت و آمد برای همه داوطلبین در حوزه های آزمون سراسری مهیا شده که در این زمینه نیز با مشکلی مواجه نخواهیم شد.

 

وی خاطرنشان کرد: حدود  ۴ هزار داوطلب پسر و دختر در ۱۱ حوزه  امتحانی در دو روز در مهمترین آزمون تحصیلی خود به رقابت می پردازند.

 

۳kdrp67g2lm8xgyq7aa4 ۳q4adddy06qsc2zvax5y ۸cdajgb71e6be7cw3f8q ۹۵ns0jtem3pma6u2mn53 ayugiq03nrokon3li7ac ekzcn2dazg66vtonucsd

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − دو =