. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 13174 تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 تیر 1395 | 02:25 ق.ظ

سرمایه گذاری در بخش کشاورزی اولویت ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرستان است

به گزارش سایت کنارصندل ،فرماندار شهرستان جیرفت گفت: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی یکی از مهمترین اولویت های ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرستان است که با برنامه ریزی و تلاش همه دستگاه های عضو ستاد به سمت توسعه منطقه حرکت می کنیم.   احمد امینی روش در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان که با حضور […]

به گزارش سایت کنارصندل ،فرماندار شهرستان جیرفت گفت: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی یکی از مهمترین اولویت های ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرستان است که با برنامه ریزی و تلاش همه دستگاه های عضو ستاد به سمت توسعه منطقه حرکت می کنیم.

IMG_3954 IMG_3958 IMG_3961 wt4ymrg24yz75roqzku5

 

احمد امینی روش در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان که با حضور عضو هیات مدیره اتاق بازرگانی استان کرمان و معین منطقه دوم شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد برگزار شد افزود: جنوب کرمان یکی از مهمترین قطب های تولید بخش کشاورزی است و از دیر باز همه به این امر توجه داشته اند.

 

وی تصریح کرد: جنوب کرمان بویژه شهرستان جیرفت در بخش کشاورزی صنایع این بخش همگام با تولید محصولات رشد نداشته و امروزه با مشکلات فراوانی روبه رو هستیم.

 

امینی روش با بیان این مطلب که بخش کشاورزی جنوب کرمان تنها تولید مد نظر قرار گرفته شده و سایر حوزه های این بخش غفلت شده است خاطرنشان کرد: امروز باید صنایع تبدیلی، صادرات، و آموزش کشاورزان مورد توجه قرار گیرد و با این نگاه به سمت تولیدات بازار پسند حرکت کنیم.

 

IMG_3954

 

فرماندار جیرفت با اشاره به نبود بازار یاب در این بخش گفت: محصولات کشاورزی دنیا بر اساس ذایقه بازار تولید می شود اما در جنوب کرمان کشاورز خود به تنهایی آن محصولی که بخواهد تولید می کند لذا باید تولید محصولات کشاورزی منطقه را بر اساس ذایقه بازار انجام دهیم.

 

وی با اشاره به تقسیمات ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان تصریح کرد: نگاه ویژه استاندار کرمان به اقتصاد مقاومتی یک نعمت است باید از نگاه وی و توانمدی های استان با تلاش فراوان استفاده کرد.

IMG_3958

 

عضو هیات مدیره اتاق بازرگانی، صنعت و معدن و کشاورزی استان کرمان گفت: جنوب کرمان پتانسیل ویژه ای دارد باید با برنامه ریزی و استفاده از همه ظرفیت ها منطقه را از فقر نجات داد.

 

طبیب زاده افزود: با نشست های که با استاندار کرمان داشتیم برنامه ریزی های فراوانی انجام شد که اگر بتوانیم در بلند مدت آنها را اجرایی کنیم می توان آینده روشنی برای جنوب در نظر داشت.

 

وی تصریح کرد: بدنبال شورای توسعه ای جنوب کرمان هستیم که اگر این شورا راه اندازی شود ستاد توسعه جنوب کرمان احیا خواهد شد.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + چهارده =