از مواضع انقلابی امام جمعه و جایگاه نماز جمعه حمایت می کنیم


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت به همراه سرهنگ پاسدار حمیدرضا محمدی فرمانده ناحیه بسیج سپاه جیرفت و جمعی از دانشجویان بسیجی با حضور در دفتر امام جمعه از مواضع انقلابی و جایگاه ویژه نماز جمعه حمایت قاطع خود را اعلام کردند.

حجت الاسلام و المسلمین کرمی پور امام جمعه جیرفت در حاشیه این دیدار گفت : از حضور گرم شما بسیار خرسندم و تشکر میکنم.

وی تصریح کرد : سالانه دیدار های که حضرت آقا دارند گل سرسبد این دیدارها در ماه مبارک رمضان دیدار با دانشجویان است.
وی گفت :آنچه که وظیفه بسیج دانشجویی است جمع آوری منویات پدرانه مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن آنها در دانشگاه ها است.

حجت السلام و المسلمین کرمی پور امام جمعه محترم جیرفت خاطر نشان کرد : هدف دشمن منحرف کردن جوانان است بالاخص جوانان در حال تحصیل را بیشتر مورد هجمه قرار می دهد و هزینه های زیادی بر روی این قشر تاثیر گذار میکنند وظیفه دیگر بسیج دانشجویی کادر سازی و تربیت نیروهای هم تراز با انقلاب است

وی گفت : وظیفه دیگر بسیج دانشجویی با همیاری و کمک روحانیت و دفتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ترویج و آشنایی دانشجویان نسبت به مسائل شرعی و دینی خود است که باید توجه بیشتر شود زیرا اکنون نیاز جامعه و جوانان ما می باشد.

امام جمعه محترم جیرفت افزود : در هر کجا نیاز به حضور و راهنمایی ما باشد در خدمت مجموعه بسیج دانشجویی شهرستان خواهیم بود.

سرهنگ محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جیرفت در حاشیه این دیدار گفت : حضور پاسدار ارزشی کیوان محمودی که خود از جانبازان انقلاب اسلامی و از نیروهای ولایی و انقلابی درمجموعه بسیج دانشجویی به فال نیک می گیریم و مطمئنا شاهد حرکت و انسجام بیشتری در این مجموعه خواهیم بود.

کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی در حاشیه این دیدار گفت : خدای متعال را شکر گذارم که توفیق خدمت گذاری در سنگر پیدا کردم که بستر ساز فرهنگ اسلام ناب محمدی جامعه از آنجا آغاز می شود.

وی گفت : ارتباط گیری و جذب حداکثری و تربیت نیروهای ارزشی برای مدیران آینده کشور وظیفه خطیر بسیج دانشجویی است.

وی خاطر نشان کرد : بسیج دانشجویی حول چند محور فعالیت می کند که مهمترین آنها اردوی جهادی ،راهیان نور ،طرح ولایت یا همان دوره خط امام( ره ) است

کیوان محمودی تصریح کرد : به حمدالله در بحث اعزام دانشجویان به طرح ولایت استانی و کشوری شهرستان جیرفت رتبه خوبی در استان دارا است که نقطه عطف برای مجموعه و شهرستان است.

وی افزود : وظیفه دیگر بسیج دانشجویی اردوی جهادی است اردوی خود سازی جهادگران و خدمت رسانی به قشر محروم جامعه است در دوره تابستان امسال نیمه اول مردادماه در منطقه محروم و نیازمند جبالبارز جنوبی برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت ضمن اهمیت و مهم دانستن مسئله فرهنگ در دانشگاه ها گفت : بسیج دانشجویی در بعد فرهنگ با تمام توان و با استفاده از ظرفیت های موجود در راستای منویات حضرت آقا اقدام عاجل انجام خواهد داد تا ان شالله بتوانیم دغدغه های معظم له را برطرف کنیم.

کیوان محمودی ضمن حمایت از جایگاه و سنگر نماز جمعه خاطر نشان کرد :امام جمعه ستون ولایت در هر شهرستان است و بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت با استعانت از ذات اقدس الهی حمایت ویژه و قاطعانه خود را از مواضع انقلابی و هوشمندانه حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا کرمی پور در جهت حفظ و گسترش آرمانهای انقلاب اسلامی در سنگر نماز جمعه اعلام میدارد.

گفتنی است از زمان تصدی سروان محمودی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی شاهد پویایی و شکوفایی این مجموعه بزرگ فرهنگی شده ایم و لازم بود این تغیییر خیلی زودتر از این صورت میگرفت. برای جناب سروان محمودی آرزوی موفقیت داریم.

 

IMG-20160716-WA0005 IMG-20160716-WA0004 IMG-20160716-WA0003 IMG-20160716-WA0002 IMG-20160716-WA0001