. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 13294 تاریخ انتشار : یکشنبه 27 تیر 1395 | 18:01 ب.ظ

پیام قدردانی نماینده سه دوره‌ی مجلس شورای اسلامی از سربازان راستین امام زمان (عج)

به گزارش سایت کنارصندل, در پی اقدام موفقیت آمیز نیروهای امنیتی جنوب استان کرمان در به هلاکت رساندن شرور مسلح جنوب استان, حجت الاسلام زادسر جیرفتی نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی در پیامی از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی تشکر کرد. متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین علوی زیدعزه وزیر […]

به گزارش سایت کنارصندل, در پی اقدام موفقیت آمیز نیروهای امنیتی جنوب استان کرمان در به هلاکت رساندن شرور مسلح جنوب استان, حجت الاسلام زادسر جیرفتی نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی در پیامی از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی تشکر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین علوی زیدعزه
وزیر محترم اطلاعات جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

نظر به حماسه بزرگ اخیر عزیزان پرتلاش و قدرتمند اداره کل اطلاعات استان کرمان، در تأمین امنیت جیرفت بزرگ و کهن (۷ شهرستان جنوبی کرمان)، بر این قلم به عنوان نماینده‌ی دوره‌های چهارم، پنجم و هفتم مردم شریف جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی فرص آمده است تا صمیمانه از سروران گمنام امام زمان علیه‌السلام قدردانی، و خاضعانه تشکر نماید. البته که باید خالصانه برای موفقیت بیشترشان در کل کشور دعا کرد، خصوصاً دعا برای موفقیت عزیزان خدوم دست و اندرکاران عملیات بزرگ نابودی باند جانی، وحشی، قاتل، زانی، سارق، زورگیر و زنده زنده آدم سوز، و . و …، بختیار رئیسی کثیف و خبیث، وظیفه دینی و ملی بنده و همه مردم منطقه، می‌باشد. بنابراین به سهم خویش از ذات اقدس احدیت مسألت دارم تا از گمنامان عرصه جهاد خاموش، تشکر و قدردانی فرماید.

امنیت جنوب کرمان و جیرفت بزرگ و کهن، حیاتی ترین درخواست مردم آن دیار ولایتمدار بوده، هست و خواهد بود.

لطفاً محبت فرموده و به هر نحو که صلاح می‌دانید مراتب فوق را به استحضار سربازان اسلام و ولایت فقیه و فرمانبران فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مدظله‌العالی، و همچنین عزیزان سبز پوش سپاه پاسداران و بزرگواران خدوم نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، ابلاغ فرمایند.

با تشکر؛

طلبه‌ی بسیجی
علی زادسرجیرفتی
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی

تهران-مرکز ایران؛ ۱۳۹۵/۰۴/۲۶

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + چهار =