. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 13308 تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1395 | 03:15 ق.ظ

فرماندار جیرفت:

رونق حوزه گردشگردی بخش ساردوییه یکی از راه های توسعه آن است/ رفع مشکلات گردشگران اولویت کاری مسوولان در آن بخش باشد

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ،فرماندار جیرفت ضمن تاکید بر رفع مشکلات گردشگران و مسافران در بخش ساردوییه گفت: یکی از راه های رونق اقتصادی و توسعه این بخش توجه به حوزه گردشگری طبیعی این منطقه است. احمد امینی روش در نشست با شهردار شهر درب بهشت مرکز بخش سادوییه افزود: تلاش و جدیدیت […]

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ،فرماندار جیرفت ضمن تاکید بر رفع مشکلات گردشگران و مسافران در بخش ساردوییه گفت: یکی از راه های رونق اقتصادی و توسعه این بخش توجه به حوزه گردشگری طبیعی این منطقه است.

۷vjvwcm7dhne1tmisbjg

احمد امینی روش در نشست با شهردار شهر درب بهشت مرکز بخش سادوییه افزود: تلاش و جدیدیت برای رفع مشکلات گردشگری این شهر باید در سرلوحه برنامه های کاری اداره های آن بخش و شهرداری قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: ایجاد بهترین خاطره ها برای مسافران در کنار اقدام های توسعه ای گامی مثبت در توسعه گردشگری این منطقه است.

 

امینی روش با بیان این مطلب که بخش ساردوییه از یک ظرفیت طبیعی برخوردار است خاطرنشان کرد: این منطقه از پتانسیل های گردشگری متعددی برخوردار بوده که می توان با معرفی آن میزان گردشگر پذیری این بخش را افزایش داد.

 

وی با اشاره به حضور بخش خصوصی در راه اندازی تفرج گاههای سنتی برای مسافران و گردشگران بیان کرد: باید زمینه حضور مردم را در رونق بخشیدن به حوزه گردشگری فراهم کنیم و با راه اندازی تفرج گاه های سنتی در کنار طبیعت زیبا و بکر این منطقه می تواند زمینه ساز حضور گردشگران و مسافران بی شماری راه به این بخش فراهم کند.

i5cecuq2ko3w8gqbunwn

وی ادامه داد: در استای رفع مشکلات مسافران و گردشگران از هیچ تلاشی نباید دریغ کرد و همه امکانات بخش را برای رضایتمندی مردم به ککار خواهیم گرفت.

 

فرماندار جیرفت با اشاره به لوله گزاری خطوط گاز در بخش ساردوییه تصریح کرد: گاز رسانی به بخش ساردوییه باعث توسعه این منطقه خواهد شد و زمینه حضور بخش صنعتی و گردشگری را در این بخش بیشتر خواهد کرد.

 

امینی روش افزود: در تعطیلات و اواخر هر هفته بیش از ۱۵۰ هزار مسافر از استانهای بندر عباس، سیستان و بلوچستان و شهرهای همجوار در طبیعت زیبا و بکر بخش ساردوییه حضور پیدا می کنند که اگر برنامه ریزی شود می توان از این فرصت برای رونق اقتصادی منطقه استفاده کرد.

 

شهردار شهر درب بهشت گفت: تمامی پارک های شهر فضا برای حضور مسافران را دارا می باشد و امکانات بهداشتی نیز برای آنها راه اندازی شده است.

 

امید حمزه ای افزود: تانکر ذخیره آب در فضای پارک های سطح شهر نصب شده و مشکل آب آشامیدنی برطرف شده است. وی از برگزاری برنامه های فرهنگی در شهر خبر داد و گفت: با همکاری سایر دستگاه های فرهنگی برنامه های متنوعی در سطح شهر برگزار می شود که موجب رضایت گردشگران شده است.

 

حمزه ای با اشاره به سامندهی بلوار حرم از سمت جیرفت خاطرنشان کرد: یک کیلومتر از این بلوار احداث و جدول گزاری شده و مابقی آن در حال انجام است.

 

وی ادامه داد: بدهی شهرداری درب بهشت کمتر از یک میلیارد ریال است و حقوق کارکنان این شهرداری به روز است

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پنج =