. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 13315 تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1395 | 07:57 ق.ظ

مهندس ساردوئی مدیر کل راه وشهر سازی جنوب استان کرمان خبر داد:

پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی احداث قطعات ۲ و۳ باند دوم محور شریانی و ترانزیتی کهنوج – رودان

به گزارش سایت کنارصندل, مهندس ساردوئی مدیر کل راه وشهر سازی جنوب استان کرمان از پیشرفت فیزیکی مناسب عملیات اجرایی احداث قطعات ۲ و۳ باند دوم محور شریانی و ترانزیتی کهنوج – رودان خبر داد. وی ضمن اشاره به قرارگیری این محور در مسیر کریدور ارتباطی شمال و شرق به جنوب کشور و بهره برداری […]

به گزارش سایت کنارصندل, مهندس ساردوئی مدیر کل راه وشهر سازی جنوب استان کرمان از پیشرفت فیزیکی مناسب عملیات اجرایی احداث قطعات ۲ و۳ باند دوم محور شریانی و ترانزیتی کهنوج – رودان خبر داد.


وی ضمن اشاره به قرارگیری این محور در مسیر کریدور ارتباطی شمال و شرق به جنوب کشور و بهره برداری ۱۷ کیلومتر از باند دوم مسیر تا کنون، بیان کردند :در راستای انجام پروژه های هدف گذاری شده اقتصاد مقاومتی در حوزه اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ،انشالله با تداوم عملیات اجرایی و در صورت تامین اعتبارات لازم قطعه ۲ محور فوق با طول ۵ کیلومتر تا پایان شهریور ماه امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

 

ایشان خاطر نشان کرد با هدف گذاری انجام شده در صورت تامین اعتبار قطعه ۳ این محور به طول ۱۰ کیلومتر تا پایان سالجاری تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید .

 

لازم به ذکر است طول کل محور کهنوج – رودان در حوزه استحفاظی این اداره کل ۸۳کیلومتر است که در صورت تکمیل تا پایان امسال جمعا ۳۲ کیلومتر از محور چهار خطه خواهد شد.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سه =