. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 13330 تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1395 | 12:52 ب.ظ

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان جیرفت گفت:

قاچاق سوخت باعث از بین رفتن سرمایه ملی می شود، باید با تمام توان با آن مقابله کرد

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان جیرفت گفت: قاچاق سوخت باعث از بین رفتن سرمایه ملی می شود لذا باید با تمام توان با آن مقابله کرد.     محمود سالاری در نشست ستاد سوخت شهرستان جیرفت افزود: امروز دولت در کشور برای تامین سوخت مورد نیاز مردم هزینه های فراوانی را متحمل می شود […]

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان جیرفت گفت: قاچاق سوخت باعث از بین رفتن سرمایه ملی می شود لذا باید با تمام توان با آن مقابله کرد.

 

hkqxxymgglmzwx7s87py

 

محمود سالاری در نشست ستاد سوخت شهرستان جیرفت افزود: امروز دولت در کشور برای تامین سوخت مورد نیاز مردم هزینه های فراوانی را متحمل می شود لذا باید فرهنگ استفاده بهینه آن در جامعه نهادینه شود.

 

وی تصریح کرد: شهرستان جیرفت با توجه به همرز بودن با استان های مرزی به یکی از گلوگاه های قاچاق سوخت تبدیل شده و باید با تمام توان با آن مبارزه کرد.

۵۴tl_img_4095

 

سالاری بیان کرد: برای جلوگیری از قاچاق سوخت یک عزم ملی و جهادی لازم است و در این راستا باید همه دستگاه های مرتبط تلاش کنند تا سرمایه ملی از کشور خارج نشود.

 

وی با بیان این مطلب که حمایت از تولیدات داخلی موجب کاهش قاچاق کالا می شودخاطرنشان کرد: باید با حمایت از تولید داخلی و کاهش قیمت های تمام شده محصولات داخلی مردم را به سمت مصرف کالاهای ساخت داخل ترغیب کنیم.

c86w_img_4097

 

سالاری ادامه داد: باید با نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالای داخلی کشور را به سمت توسعه اقتصادی حرکت دهیم.

 

وی با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی مبنی بر توجه به اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: نمونه بارز اقتصاد مقاومتی استفاده از کالای تولید داخل است.

 

۶eyp3g6mya88jaq9adhv

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =