. سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 13323 تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1395 | 12:45 ب.ظ

فرماندار جیرفت در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان جیرفت :

نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی از آموزش و پرورش باید شروع شود

به گزارش سایت کنارصندل ،فرماندار شهرستان جیرفت گفت: نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی از آموزش و پرورش باید شروع شود لذا در دستور کار فرهنگیان این مهم قرار گیرد.   احمد امینی روش در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان جیرفت افزود: دستگاه تعلیم و تربیت در دوسال گذشته تحولی شگرف داشته و در راستای […]

به گزارش سایت کنارصندل ،فرماندار شهرستان جیرفت گفت: نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی از آموزش و پرورش باید شروع شود لذا در دستور کار فرهنگیان این مهم قرار گیرد.

t5eij7w3i80bjf6mkuxw

 

احمد امینی روش در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان جیرفت افزود: دستگاه تعلیم و تربیت در دوسال گذشته تحولی شگرف داشته و در راستای بهبود وضعیت فضاهای آموزشی، رضایتمندی دانش آموزان و فرهنگیان گام های بزرگی برداشته است.

 

وی تصریح کرد: امروزه دشمن در راستای ضربه زدن به بنیان خانواده اسلامی روی به جنگ های مجازی و رسانه ای آورده و این مهم باید در دستور کار فرهنگی، تعلیم و تربیت دانش آموزان قرار گیرد.

pfkdggawqdlzj9m7gxjg

 

امینی روش با اشاره به ظرفیت بسیار بزرگ آموزش و پرورش در راستای فرهنگ سازی در جامعه بیان کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده لذا بهترین دستگاهی که می تواند این شعار را در جامعه نهادینه کند دستگاه تعلیم و تربیت است.

 

وی ادامه داد: اجرای اقتصاد مقاومتی به یک سال و دو سال نیست لذا باید این فرهنگ در جامعه به یک برنامه همگانی و همیشگی در خانواده ها و کشور تبدیل شود که این مهم از نهاد آموزش و پرورش باید آغاز شود.

s42s203fxmqqyyfg8iuo

 

فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به تلاش دولت در راستای توسعه جنوب استان کرمان خاطرنشان کرد: افزایش اعتبار ۱۴ درصدی آموزش و پرورش نشان از نگاه دولت به این دستگاه است. وی افزود: پروژه احداث باند دوم جیرفت به سمت دارزین در سال ۹۲ اعتبار نداشت اما امروزه هشت پیمانکار در حال احداث این محور هستند.

 

امینی روش با اشاره به اجرای طرح تحول نظامت سلامت در کشور گفت: این طرح باعث رضایتمندی مردم شده است و از طرفی افزایش سرانه بهداشتی منطقه را به همراه داشته بگونه ای که بیمارستان امام خمینی (ره) به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

 

وی با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی بعد از انقلاب تصریح کرد: خدماتی که بعد از انقلاب در کشور انجام شده قابل مقایسه با زمان طاغوت نیست لذا باید این خدمات را ارج نهاده و قدر دان باشیم. فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به نقدپذیری دولت و دستگاه های اجرایی بیان کرد: امروز همه مردم و رسانه ها می توانند با نقد سازنده موجب توسعه و پیشرفت دولت و کشور را فراهم کنند.

bbkdwfqc9skfnmaedyup

 

وی گفت: همانگونه که نقد سازنده را پذیرا هستیم باید خدمات دولت هم در جامه باز گو شوند و بعضی افراد نباید با مسموم کردن فضای جامعه موجب یاس و نا امیدی مردم شوند و این کار جفا در حق نظام و شهدا است.

 

امینی روش خاطرنشان کرد: خدمات دولت به مردم خدمات نظام جمهوری اسلامی است و باید این خدمات به مردم اطلاع رسانی و موجب امید بخشی در جامعه شود زیرا بهترین داور مردم هستند.

 

wcsl3p5j0teh78u7nhcr

 

انتهای پیام/.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + هفت =