. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 13441 تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 تیر 1395 | 12:58 ب.ظ

محمود سالاری در جلسه شورای ورزش:

اهمیت دادن به ورزش آسیب های اجتماعی را کم می کند/ ادارات در بحث ورزش پررنگ تر باشند

  به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ، صبح امروز محمود سالاری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت در جلسه شورای ورزش گفت : اهمیت دادن به ورزش آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد و می طلبد ادارات در بحث ورزش پررنگ تر باشند.   در این جلسه که با حضور نعمتی بخشدار مرکزی ، […]

 

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ، صبح امروز محمود سالاری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت در جلسه شورای ورزش گفت : اهمیت دادن به ورزش آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد و می طلبد ادارات در بحث ورزش پررنگ تر باشند.

 

در این جلسه که با حضور نعمتی بخشدار مرکزی ، برشان رئیس زندان ، سالاری رئیس ورزش و جوانان و تعدادی از کارشناسان ادارات برگزار شد ، سالاری افزود: ادارات دولتی به تنهایی نمی توانند در بحث ورزش کمک کنند و روحیه جهادی و همه جانبه مردمی را باید فراهم کنیم.

 

 

وی از برگزاری مسابقات تیراندازی با اهداف پروازی در روز ۱۵ مرداد امسال در بخش جبالبارز خبر داد و گفت: این مسابقات نیازمند همکاری و همت همه ی ادارات است .

سالاری با تشکر از اداره ورزش و جوانان تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان در شهرستان بسیار فعال است و همین دیشب ما مسابقات فوتسال منطقه ۸ را با ۸ تیم علیرغم کمبود امکانات پذیرفتیم که جای تقدیر دارد .

 

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت بیان کرد : حضور مسئولین در مکان های ورزشی یک روحیه برای ورزشکاران است و این حضور پررنگ ورزشکار ما را به خودش امیدوار می کند و می داند به فکر آنها هستیم.

 

وی با گلایه از خیلی از ادارات گفت: بیشتر ادارات ما در بخش ورزش کم رنگند و یک تنبلی خاص است که می طلبد که در این بحث با حساسیت و اهمیت بیشتری پیش برویم.

وی افزود: وقتی ما به عنوان متولیان ورزش ادارات ، خودمان معنی ورزش را نمی دانیم ، آنوقت چگونه مشکلات این بخش را مرتفع نماییم.

 

سالاری بیان کرد : یکی از وظایف حکومت ها و دولت ها تامین سلامت جامعه است .

 

وی با ابراز خرسندی تصریح کرد: پیست اتومبیلرانی شهرستان هنوز یکسالی از افتتاحش نگذشته است که تا از بانوان ما رتبه ی برتر کشوری را در این رشته کسب کردند.

 

سالاری گفت: هئیت های ورزش شهرستان فعال و پویاتر باشند و از خیرین کمک بگیرند.

وی ادامه داد: باید روحیه ورزشی در بین جوانان و مسئولین ادارات را بالا ببریم که یک فرهنگ سازی شود .

وی بیان کرد: جیرفت ظرفیت های بسیار خوبی در بحث ورزش دارد و می طلبد همه ی ادارات بودجه های خوبی در این بحث خرج کنند.

 

سالاری در پایان اظهار کرد : ورزش مایه آرامش و نجات است و باعث سلامتی و نشاط در جامعه می شود ، لذا از هر ظرفیت و بستری برای توسعه ورزش باید استفاده کرد .

وی افزود : قهرمانان و پهلوانان نامی در سطح ملی و بین المللی در سطح منطقه وجود دارد و این خود تایید کننده روحیه ورزشی منطقه است.

 

در ادامه سالاری رئیس اداره ورزش و جوانان تصریح کرد : در طی این چند روز ، مسابقات کشتی در فضای باز ، فوتسال و غیره انجام شده است و در صدد هستیم خیلی از ورزش ها را به محیط باز بیاوریم که مردم به حضور در مکان های ورزشی ترغیب شوند.

 

وی از راهیابی یک از نوجوانان تیم کشتی جیرفت به اردوی تیم ملی خبر داد و گفت : به خود می بالیم که که یکی از نوجوانان ما بعنوان پدیده در استان آذربایجان شرقی تقدیر شدند و به اردوی تیم ملی کشتی دعوت شدند.

 

 

در پایان نعمتی بخشدار مرکزی جیرفت تصریح کرد : سندهایی که در اداره موجود است نشان می دهد که ما در روستاها در بحث ورزش همیشه فعال و پویا بوده ایم و تایید می کنند.

 

نعمتی که بعنوان مسئول هئیت ووشو شهرستان نیز می باشد گفت: آمادگی این را داریم که در ورزش نهایت تلاش و همکاری را داشته باشیم و داریم.

 

IMG_۲۰۱۶۰۷۲۰_۰۹۳۶۳۳ IMG_۲۰۱۶۰۷۲۰_۰۹۳۷۴۵ IMG_۲۰۱۶۰۷۲۰_۰۹۳۶۴۲IMG_۲۰۱۶۰۷۲۰_۰۹۳۷۰۸

 

 

 

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 7 =