توانمندسازی روستاها و روستائیان از مهم‌ترین سیاست‌های دولت یازدهم در استان کرمان است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل به نقل از روابط عمومی استانداری ،استاندار کرمان با تاکید براینکه آبادانی و توسعه شهرستان رودبار جنوب از روستای چاه حسن آغاز خواهد شد، گفت: سیاست دولت به ویژه در مناطق روستایی برای توسعه و پیشرفت این مناطق با تکیه بر توانمندسازی مردم است.

ContentImages_22525

 علیرضا رزم حسینی صبح چهارشنبه به اتفاق فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) به شهرستان های جیرفت و رودبار جنوب سفر کرده و با سران طوایف روستای چاه حسن دیدار و گفتگو کرد.

 

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان کرمان در دیدار صمیمانه با سران طوایف روستای چاه حسن شهرستان رودبار جنوب، توانمندسازی روستاها و روستائیان را از مهم‌ترین سیاست‌های دولت یازدهم و استان کرمان دانست و یادآور شد: سران طوایف بویژه جوانان باید در جهت اهداف توسعه استان پای کار آمده و مشارکت نمایند.

ContentImages_22526

رزم حسینی افزود: منابع قابل ملاحظه‌ای برای توسعه روستایی با مشارکت مردم اختصاص داده می‌شود به طور مثال هر مبلغی را که روستاییان سرمایه‌گذاری کنند، دولت هم سه برابر آن مبلغ را به صورت تسهیلات بانکی برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در استان پرداخت می‌کند.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در سال های گذشته در منطقه چاه حسن شهرستان رودبار جنوب اقدام به سرمایه گذاری کرده بود که بدلایل مشکلات خاصی این کار متوقف شد اما با پیگیری های استاندار کرمان و سفر فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) به این منطقه، کار مجدد آغاز شد.

 

تاکنون قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در روستای چاه حسن شهرستان رودبار جنوب نسبت به حفر ده حلقه چاه با دبی آب ۲۸ لیتر بر ثانیه تا ۳۷ لیتر بر ثانیه متغیر است و تاکنون نسبت به ۴ کیلومتر لوله گذاری اقدام نموده است.

ContentImages_22527

روستای چاه حسن در۴۲کلیومتری شهراسلام آباد مرکز رودبارجنوب قراردارد ودارای جمعیتی بالغ برچهار هزار نفر می باشد و نبود آب آشامیدنی دراین روستا معضل بزرگی است که ساکنان این روستا را با مشکلاتی مواجه ساخته است

 

انتهای پیام/.