. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 13430 تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 تیر 1395 | 09:29 ق.ظ

در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی:

مدیران کل سیاسی و انتخابات و حوزه استاندار با امام جمعه شهرستان عنبراباد دیدار کردند+تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل, علی یار اسکندری نسب مدیر کل سیاسی و انتخابات و فرشید فلاح مشاور و مدیرکل حوزه استاندار به اتفاق فرماندار و معاون سیاسی فرمانداری ضمن دیدار با امام جمعه شهرستان با وی به گفتگو پرداختند.   در این دیدار حجه الاسلام سالاری امام جمعه عنبرآباد ضمن اشاره به فرمایشات گوناگون رهبری […]

به گزارش سایت کنارصندل, علی یار اسکندری نسب مدیر کل سیاسی و انتخابات و فرشید فلاح مشاور و مدیرکل حوزه استاندار به اتفاق فرماندار و معاون سیاسی فرمانداری ضمن دیدار با امام جمعه شهرستان با وی به گفتگو پرداختند.

 

در این دیدار حجه الاسلام سالاری امام جمعه عنبرآباد ضمن اشاره به فرمایشات گوناگون رهبری درخصوص مسائل اقتصادی،این مهم را یکی از نکات مدنظر درخطبه های نمازجمعه دانست که همواره درتمامی خطبه ها بیان می شود.

 

وی با اشاره به سعی و تلاش کشورهای بیگانه برای تضعیف شعار اقتصاد مقاومتی ووارونه جلوه دادن آن بیان داشت: طبق فرمایش رهبری تنها راه علاج کشور ما ،اقتصاد مقاومتی است ؛اقتصادی که به معنای روی پای خود ایستادن،تکیه بر توان داخلی،بومی سازی علم و فناوری و پرورش نیروی انسانی متعهد و متخصص است ولی متأسفانه شاهد این هستیم که دشمنان ما سعی در تضعیف این شعار داشته و آن را به معنای ریاضت و در رنج قراردادن مردم جلوه می دهند.

 

حجه الاسلام سالاری افزود: همگان ملتزم هستیم به اقتصاد مقاومتی به عنوان یک واجب شرعی نگاه کرده و در راستای تحقق آن از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

 

وی ضمن قدردانی از دلسوزی و اقدامات شبانه روزی. فرماندار شهرستان عنبرآباد عنوان کرد:اگر ائمه جمعه و مسئولین در شهرستان ها با یکدیگر همراه و همدل نباشند،دیگر توقعی از پیشرفت و توسعه نباید باشد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: وظیفه و تکلیف خود می دانیم که همگام و همراه با دولت در راستای خدمت رسانی به مردم محروم شهرستان باشیم.

 

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که ایده ی موفق شهر نمونه اقتصاد مقاومتی که در قلعه گنج اجرایی و عملیاتی شده است، با نگاه ویژه ی استاندار محترم در این شهرستان نیز اتفاق بیافتد.
 

حجه الاسلام سالاری همچنین اشاره ای به برجام کرد و افزود:هر دولتی که بر سر کار می آید باید بپذیرد که استکبار و در رأس آن آمریکای جنایتکار غیرقابل اعتماد بوده و همواره به دنبال کسب امتیاز است.

 

در این جلسه همچنین مدیران کل سیاسی و انتخابات و حوزه استاندار و همچنین فرماندار عنبرآباد به طور جداگانه ضمن برشمردن اهداف اقتصاد مقاومتی و روند اجرای آن در استان پهناور کرمان و نیز تجربه ی موفق اجرای شهر نمونه اقتصاد مقاومتی در شهرستان محروم قلعه گنج،ابراز امیدواری کردند که با همراهی و همدلی ائمه محترم جمعه با مجموعه ی دولت در شهرستان ها ،شاهد سرعت گرفتن طرح ها و پروژه های اقتصادی در استان باشیم.


Picture 515Picture 509Picture 504Picture 501

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =