رؤسای جدید کلانتری های ۱۲،۱۱ و ۱۳ شهر جیرفت معرفی شدند+تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ،احمد امینی‎روش عصر دیروز در آیین تودیع و معارفه رؤسای کلانتری‎های ۱۱ و ۱۲و ۱۳این شهرستان اظهار داشت: امروز وظیفه دولتمردان برقراری امنیت است، زیرا مردم هرگونه کم و کاستی را تحمل می‎کنند، اما ناامنی را تاب نمی‎آورند.

 

۱۳۹۵۰۴۳۰۰۰۰۸۵۷_PhotoL

 

وی امنیت را زیربنای توسعه دانست و بیان داشت: لازمه عمران و آبادانی در منطقه ایجاد نظم و امنیت پایدار است، بنابراین باید نیروی انتظامی با تمام توان در این زمینه تلاش کند.

 

امینی‎روش تصریح کرد: با توجه به اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و ملجأ و پناهگاه کسانی است که مورد ظلم قرار گرفتند و جان، مال و ناموس آن‎ها به خطر افتاده است، مردم با مراجعه به کلانتری‎ها به احقاق حق خود امید دارند.

 

وی برقراری امنیت واقعی را در گرو مشارکت مردم و جلب اعتماد عمومی دانست و افزود: در هر دستگاهی به ویژه نیروی انتظامی بزرگترین پشتوانه اعتماد عمومی است، بنابراین این مجموعه باید به ‎گونه‎ای عمل کنند که این امر محقق شود.

 

امینی‎روش با اشاره به اینکه هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم و باز پس‎گیری حق مظلوم وجود ندارد، عنوان کرد: هنر مسئولان این است که از فرصت ایجاد شده، حداکثر استفاده را ببرند.

 

فرماندار جیرفت ادامه داد: با توجه به اینکه هنجارشکنان و مخلان امنیت هر روز با یک شگرد جدید برای مردم ناامنی به وجود می‎آورند، باید نیروی پلیس هوشیارتر از گذشته و آشنا به فناوری‎های روز باشد تا با آنان به راحتی مقابله کند.

۱۳۹۵۰۴۳۰۰۰۰۸۵۹_PhotoL

 

وی با اشاره به اینکه شهرستان جیرفت در سایه وحدت و انسجام دست‎اندرکاران حوزه انتظامی و قضایی از امنیت مطلوبی برخوردار است، گفت: طی سال‎های اخیر شاهد حضور سرمایه‎گذاران بسیاری در جنوب کرمان بودیم که نشان دهنده تحقق امنیت به عنوان بزرگترین شاخص سرمایه‎گذاری است.

 

امینی‎روش اضافه کرد: اگر امنیت مطلوب در سطح منطقه وجود داشته باشد، بحث معیشت اقتصادی مردم بهبود و زمینه بهره‎وری بیشتر از ظرفیت‎های موجود فراهم می‎‎شود.

 

وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی باید در عین اقتدار با حفظ کرامت انسانی با مردم برخورد کند، اظهار داشت: مردم انتظار دارند که تظلم‎خواهی آن‎ها در اسرع وقت و قانونمند رسیدگی شود. امینی‎روش با بیان اینکه قانون برای همگان یکسان است، خاطرنشان کرد: باید برخورد نیروی انتظامی با مردم به گونه‎ای باشد که احساس نکنند برای رسیدن به حق و حقوق خود باید در پی رابطه باشند.

 

فرماندار جیرفت با اشاره به اینکه در وصف قدر و منزلت نیروی پلیس همین بس که جامعه در هر شرایطی به حضور آن‎ها نیازمند است، ادامه داد: عملکرد این مجموعه با هیچ ملاک و معیاری قابل سنجش نیست.

 

طی احکامی جداگانه سرگرد احمد حافظی ،سرگرد محمدرضا سنجری و ستوان یکم علیرضا کمالی  به ترتیب به عنوان  روسای جدید کلانتری های ۱۲،۱۱ و ۱۳ شهر جیرفت معرفی شدند.

 

منبع:فارس

انتها پیام/.