مسولان استان کرمان را از تردد ماشین های آخرین سیستم می توان شناخت


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل, حجت الاسلام رضاکرمی پور در خطبه های امروز نمازجمعه جیرفت گفت : دشمنان با تخریب نمازجمعه دنبال کم رنگ کردن ارزش ها هستند.

 

امام جمعه جیرفت با اشاره به هفته اول مردادماه،  هفته نمازجمعه گفت:خداوند در قران سوره جمعه و چندآیه در زمینه نمازجمعه نازل کرده است لذا این نشان از اهمیت این جایگاه می باشد.


وی با اشاره به برگزاری اولین نمازجمعه به امامامت آیت الله طالقانی در تهران گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی در تمامی کشور نمازجمعه برگزار می شود.
امام جمعه جیرفت افزود: امروز در کشور ۹۰۰ نمازجمعه برگزار می شود و این صورت رسانه ای فرا گیر درآمده است.


وی بیان کرد: نمازجمعه برکات مادی و معنوی بسیاری دارد به همین دلیل خیلی از مناطقی که از این نعمت محروم هستند درخواست برگزاری نمازجمعه هستند.
وی خاطرنشان کرد: در خطبه های نمازجمعه مساله نفوذ دشمن، انقلابی بودن،فتنه و موضع گیری های رهبرمعظم انقلاب اسلامی مورد تحلیل قرار می گیرد.

 

حجت الاسلام کرمی پور گفت: دشمن امروز ار راه مسایل اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دنبال نفوذ است لذا در خطبه های نمازجمعه این مساله برای مردم شفاف سازی می شود.
 

وی افزود: رهبرمعظم انقلاب اسلامی بارها به این مساله تاکید کردند و دشمن هم باتوجه به مهم بودن مساله دنبال تخریب این موضوع می باشد.

 

وی ادامه داد: معظم له فرمودند من انقلابی هستم و در زمینه فتنه شفاف با مردم صحبت کردم و بر این مساله حساس می باشم.

 

امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: نمازجمعه جایگاه مطالبه گری از مسئولان است تا پیگیر رفع مشکلات مردم شوند.
 

وی با اشاره به ششم مرداد روز کارآفرینی اموزش های فنی حرفه ای گفت: جوانان می توانند برای یادگیری کار بصورت رایگان به مراکز فنی حرفه ای مراجعه کنند تا با یادگیری حرفه برای خود اشتغال زایی کنند.

 

وی با اشاره به محکوم کردن مساله تروریستی کشور فرانسه گفت: مسئولان باید انقلابی باشند و همانگونکه به مساله تروریستی فرانسه توجه می کنند به کشتار مردم مسلمان در کمشمیر توجه کنند و عکس العملی نشان دهند.

 

(مسولان استان کرمان را از ماشین های اخرین سیستم بصورت کاروانی می توان شناخت)

 

وی با اشاره به سفر هفته گذشته استاندار کرمان به شهرستان جیرفت گفت: در هفته گذشته شخصی بمن گفت چندین ماشین اخرین سیستم بصورت کاروانی و با سرعت بالا در شهر حرکت می کردند و این نشانه های ورود مسئولان استان کرمان به این شهرستان هستند.
 

وی تصریح کرد: چرا باید ۱۴ زیرگذر و روگذر در کرمان زده شود در حالی که یک زیرگذر در جیرفت چندین سال است که کار ان آغاز شده و هنوز به پایان نرسیده است چرا؟

 

وی افزود: چرا باید ۴۰۰میلیارد تومان خرج زیرگذر و روگذرها شود و این در حالیست که بعضی از شهرداری ها ورشکسته شدند.
 

وی ادامه داد: چرا نباید توازنی در توزیع بودجه ها باشد چرا باید هزینه های که در شهرستانها رخ دهد در کرمان هزینه می شود.