بانک ها باحمایت بخش خصوصی ،موجب رونق اقتصادی و اشتغالزایی منطقه شوند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، یحیی کمالی پور صبح امروز در نشست شورای بانک های شهرستان جیرفت گفت: وجود نداشتن شعبی از بانک صنعت و معدن در جنوب استان کرمان، سرمایه گذران متقاضی دریافت تسهیلات بخش صنعت را راهی مرکز این استان می کند لذا در مجلس شورای اسلامی پیگیر رفع این مشکل هستم.

ifu97xobxpt68u7ec0ac


وی تصریح کرد: کارخانه های فرآوری و تبدیلی در بخش صنایع و معادن باید به منظور سرمایه گذاری در جنوب کرمان مورد توجه قرار گیرد.


وی اظهار کرد: بانک ها باید بخش خصوصی را حمایت کنند تا موجب رونق اقتصادی و اشتغالزایی منطقه شوند.


نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد بیان کرد: بانک ها باید قدرت ریسک پذیری داشته باشند تا بتوانند از طرح های بزرگ حمایت کنند.


وی گفت: بانک ها در کنار مسائل روزمره باید به قشر محروم توجه ویژه ای داشته باشند و با ارائه تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی به صورت قرض الحسنه از این قشر حمایت کنند.
وی افزود: مسئولان بانک ها نیازهای این بخش را طی نامه ای به دفتر نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ارجاع دهند.


وی با اشاره به دغدغه بانک ها در زمینه وصول مطالبات معوقه گفت: پیگیر تغییر قانون معوقات بانکی هستیم تا با تشکیل شورای اجرایی بانک ها این مشکل توسط خود بانک ها برطرف شود.

 

fnybskl0a99np6nyrtfr


کمالی پور با اشاره به ظرفیت بالای جنوب کرمان در بخش کشاورزی و صنعت و معدن گفت: بانک ها با ارائه تسهیلات، زمینه برندسازی محصولات کشاورزی را فراهم کنند تا محصولات این منطقه با برند بومی خودشان در بازار به فروش برسد.


وی با اشاره به نام گذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل گفت: در راستای تحقق این شعار باید به اقتصاد خرد توجه کرد تا اثرات این اقتصاد در زندگی مردم مشهود باشد.

 

girewdx3jpr9li11uklm


وی بیان کرد: شرکت در شورای بانک ها را در برنامه کاری خود قرار می دهم تا با رفع موانع بانک ها موجب رونق و اشتغالزایی منطقه شویم.


رئیس ستادی شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان گفت: بزرگترین چالش بانک ها معوقات بانکی هستند لذا با رفع این مشکل کمک بزرگی به بانک ها در راستای ارائه تسهیلات به متقاضیان جدید می شود.


محمد روشنی سالاری افزود: اگر معوقات بانکی برگشت داده نشوند بانک ها با احتیاط بیشتری کار می کنند لذا بدهکارن بانکی با پرداخت معوقات خود موجب شکوفایی اقتصادی منطقه شوند.


وی خاطرنشان کرد: فرهنگ پرداخت تسهیلات بانکی در جامعه باید نهادینه شود تا این دغدغه بانک ها برطرف شود.


رئیس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت نیز گفت: برخی از بانک ها ورودی مناسبی برای ورود توانجویان و جانبازان ندارند لذا باید در این زمینه با اداره بهزیستی برای مناسب سازی این مکان ها همکاری کنند.


محمد رضانژاد افزود: عابربانک مخصوص توانجویان در شهرستان جیرفت وجود ندارد لذا یکی از بانک ها در این زمینه یک واحد را مناسب سازی کند.

 

انتهای پیام/.