. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 13497 تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1395 | 14:45 ب.ظ

بانک ها باید نقش اساسی در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا کنند

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ،احمد امینی روش صبح امروز در نشست شورای بانک های شهرستان جیرفت گفت: بانک ها در اجرای اقتصاد مقاومتی بایستی نقش اساسی ایفا کنند.   وی تصریح کرد:شهرستان جیرفت دارای پتانسیل های سرمایه گذاری زیادی است لذا بانک ها با پرداخت تسهیلات می تواند زمینه رونق اقتصادی را فراهم […]

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ،احمد امینی روش صبح امروز در نشست شورای بانک های شهرستان جیرفت گفت: بانک ها در اجرای اقتصاد مقاومتی بایستی نقش اساسی ایفا کنند.

g11gp9mxxtr8lhcs3lt9

 

وی تصریح کرد:شهرستان جیرفت دارای پتانسیل های سرمایه گذاری زیادی است لذا بانک ها با پرداخت تسهیلات می تواند زمینه رونق اقتصادی را فراهم کنند.


امینی روش تصریح کرد: دولت با فراهم کردن زیرساخت ها دنبال جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و حاشیه نشینی است لذا با توجه به روستاها موجب شکوفایی اقتصاد این مناطق می شویم.

 


وی افزود: با توجه به چهار فصل بودن شهرستان جیرفت، فعالیت های اقتصادی و کشاورزی در تمام سال جریان دارد که باید از این ظرفیت استفاده بهینه کرد.


امینی روش گفت: با توجه به پتانسیل های بخش کشاورزی، دامپروری، گردشگری و معادن جنوب کرمان بانک های منطقه باید در زمینه جذب اعتبارات رتبه های کشوری را کسب کنند.

oezv88541m9s2gqalxdy


وی اظهار کرد: ایام تعطیل هفته گذشته ۱۵۰ هزار نفر از بخش ساردوئیه دیدن کردند و این نشان از فرصت سرمایه گذاری در بخش گردشگری است.


فرماندار جیرفت افزود: معوقات بانکی یکی از دغدغه های مهم دولت است لذا با بازپرداخت به موقع زمینه ارایه تسهیلات را برای دیگران فراهم کنیم.


وی با اشاره به حفظ روحیه مشتری مداری در بانک ها افزود: همه باید سعی کنند معوقات بانکی خود را بپردازند.


فرماندار جیرفت خاطرنشان کرد: بنگاه داری و بنگاه سازی دو مقوله جدا از هم هستند و بانک ها باید زمینه ایجاد بنگاه های اقتصادی را فراهم کنند تا موجب اشتغالزایی شوند.


وی گفت: سال گذشته در خصوص ۴۸۵ طرح اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد تسهیلات بانکی پرداخت شد که گامی مهم برای اشتغالزایی و توانمندسازی مددجویان است.

 

i4txqvl8oasd3xutz8hh


دادستان انقلاب و عمومی شهرستان جیرفت هم در این نشست گفت: ایمن سازی بانک ها باید مورد توجه قرار گیرد و حراست تمامی بانک ها باید فعال شوند تا از مشکلات امنیتی پیشگیری شود.


مجید رستمی افزود: افتتاح حساب برای افراد مجهول الهویه ممنوع است و در صورت بروز این مورد با بانک خاطی برخورد قانونی می شود.


وی خاطرنشان کرد: بانک ها معوقات بیش از یک میلیارد ریال را به دستگاه قضایی معرفی کنند تا موجب برگشت آنها به سیستم بانکی شوند.


وی با اشاره به مشکلات مالی کشاورزان در سال گذشته گفت: بانک ها باید رعایت حال کشاورزان را لحاظ کنند.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =