برای احقاق حق تالاب جازموریان از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهم کرد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل, دکتر حمزه نماینده پنج شهرستان جنوبی کرمان امروز دوشنبه چهارم مرداد در جلسه شورای اداری شهرستان رودبار ضمن تشکر از دست اندرکاران انتخابات و مسؤلان اجرایی و امنیتی شهرستان رودبار گفت:
در جلسه ای که با وزیر نیرو داشتم به ایشان گفتم که پر کردن چاههای کشاورزی جنوب کشاورزی عادلانه نیست و نیاز به یک تدبیر عادلانه است و دلیل وجود چاههای غیرمجاز را با کمی تأمل میتواند فهید.
وی گفت وزیر نیرو دستور کارگروه بررسی چاههای جنوب کرمان را صادر کرد و بزودی شاهد حضور این کارگروه در جنوب کرمان خواهیم بود ضمن اینکه در آن جلسه وزیر به طور شفاهی قول دادند برای چاههای قبل از سال ۸۵ پروانه صادر میشود.

دکتر حمزه گفت: مردم هم باید در بحث برداشت آب مراعات کنند چرا که جنگهای آینده بشری جنگ آب است و همین الان در بحث انتقال آب این جنگ شروع شده است.

نماینده پنج شهرستان جنوبی ادامه داد: در بحث واگذاری اسناد زمینهای شهرستان رودبار با مقامات مسول صحبتهای خوبی داشتیم.

وی در بحث تالاب جازموریان گفت: طبق تفاهم نامه هایی که از سالیان گذشته منعقد شده, حقابه زیست محیطی تالاب جازموریان ۷۰۰ لیتر آب در ثانیه است و دولت باید در تامین آن راهکارهای مناسبی را پیش بینی کند و بنده بشدت برای احقاق این حق تلاش خواهم کرد.

دکتر حمزه همچنین افزود: با موافقت وزارت نفت و حضور سرمایه گذار, یک کارخانه پتروشیمی در منطقه جازموریان در حال مطالعه است که ان شاالله امیدواریم بزودی این مهم اتفاق بیفتد و سرمایه ای که صنعت پتروشیمی در این منطقه وارد میکند حدود یک و نیم میلیارد دلار خواهد بود که در بحث اشتعالزایی بسیار مؤثر است.

وی با اشاره به وجود پتانسیل برای ایجاد کارخانه پودر گوجه و آب گوجه از سرمایه گذاران خواست که در رودبار به سرمایه گذاری بپردازند و از همه نوع همکاری توسط مسؤلین هم برخوردار خواهند بود.

دکتر حمزه در پایان با اشاره وجود منبع گیاهان دارویی در رودبار گفت: مطمعنا سرمایه گذاری در این صنعت بسیار سودآور خواهد بود.