. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 13560 تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مرداد 1395 | 11:14 ق.ظ

دکتر کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآبا در مجلس شورای اسلامی در جلسه همایش شوراها و دهیارهای عنبرآباد اظهار داشت: فضای بعد از انتخابات فضای تعامل است.

به گزارش کنارصندل: همایش شوراها و دهیاران عنبرآباد با حضورمسئولین و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری عنبرآباد برگزار شد

به گزارش سایت کنارصندل دکتر کمالی پور  ضمن اشاره به افرادی که هنوز در فضای انتخابات بسر می برند گفت : معیار سنجش مدیران میزان خدمتشان به مردم است.باید همدلی و وحدت را سرلوحه کارمان قرار دهیم .

نمایند مردم جیرفت و عنبرآباد بیان کرد: مشروعیت ما از مردم است پس باید در جهت مردم حرکت کنیم.

دکتر کمالی پور در صحبت های خود به موضوع هلیل و جازمریان اشاره کرد و بیان داشت: یادمان باشد الان که داریم از هلیل حرف می زنیم سه سد روی هلیل رود ساخته شده است این سد ها از چه زمانی ساخته شده ؟و چرا آن موقع گذشتگان سکوت کردند؟ و چه کسانی مسئول بودند؟

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد گفت: نماینده شما از روزی که شروع به کار کرد ۳ جلسه با وزیر نیرو و معاونین وزیر نیرو و جندین جلسه با سازمان محیط زیست گرفت و مصوب شد وزارت نیرو و سازمان محیط زیست قرار دادی بنویسند میزان حق آبه هلیل که قبلا وارد هلیل می شده از سد های بالا دست هلیل به عنوان حق آبه هلیل در یک ثند ثبتی به ثبت برسد که اگر این اقدام عملی شود گوشه ای از کار را گرفته ایم.

وی افزود: چندین سال پیش مصوب شد در هر ثانیع ۷۰۰ لیتر آب وارد جازموریان شود ولی دیدید که این کار صورت نگرفت

دکتر کمالی پور بیان کرد: سفت و سخت مسئله هلیل را پیگیری خواهیم کرد و در مجلس اگر دو داد بزنم مطمعن باشید یکی برای هلیل است.

 

۱۱۱۱۵۰ ۱۱۱۱۵۱ ۱۱۱۱۵۲ ۱۱۱۱۵۵

برچسب‌ها: ، ،

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 3 =