. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 13662 تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | 21:42 ب.ظ

فرماندار جیرفت در نشست با دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش ساردوئیه:

باید زیرساخت های گردشگری بخش ساردوئیه، متناسب با مسافران و گردشگران احداث شود/صنعت گردشگری کمترین هزینه و بیشترین درآمد را دارد

به گزارش سایت کنارصندل ،فرماندار جیرفت در نشست با دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش ساردوئیه که با حضور دکتر کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد و دیگر مسئولان شهرستان و بخش ساردوئیه برگزار شد ،تاکید کرد: باید زیرساخت های گردشگری بخش ساردوئیه، متناسب با مسافران و گردشگران احداث شود. وی افزود:صنعت گردشگری کمترین […]

به گزارش سایت کنارصندل ،فرماندار جیرفت در نشست با دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش ساردوئیه که با حضور دکتر کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد و دیگر مسئولان شهرستان و بخش ساردوئیه برگزار شد ،تاکید کرد: باید زیرساخت های گردشگری بخش ساردوئیه، متناسب با مسافران و گردشگران احداث شود.

وی افزود:صنعت گردشگری کمترین هزینه و بیشترین درآمد را دارد.

 

امینی روش ابراز کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، تمامی آبادی‌ها و روستاهای کشور از لحاظ امکانات اولیه و زیرساخت‌ها در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند.

 

وی با مقایسه بخش‌های مختلف از جمله راهسازی نسبت به دوران قبل از انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مناطق محروم در بخش راه، مخابرات، کشاورزی و آب آشامیدنی به پیشرفت قابل توجهی دست یافته‌اند و در رفع محرومیت و آبادانی نقاط محروم گام‌های مؤثر و مفیدی نیز برداشته شده است که امیدواریم با تداوم و شتاب آن شاهد رفع محرومیت از تمام نقاط محروم شهرستان باشیم.

 

فرماندار جیرفت با ابراز خرسندی گفت: بهترین سرمایه ای که این بخش دارد ، نیروی انسانی تحصیل کرده و خلاق است و ظرفیت ماندگاری است که می توان به آن اشاره کرد.

 

وی افزود: ما باید زمینه اشتغال نیروهای تحصیل کرده را در بخش خصوصی فراهم کنیم. وی با بیان اینکه تلاش مضاعف دهیاران در راستای توسعه بیش از پیش روستاها و رفع موانع و مشکلات آنها بسیار لازم و ضروری است، تأکید کرد: شناخت کامل از مشکلات مردم و انتقال صحیح و به موقع آن به مسئولان می‌تواند در راستای رفع این موارد بسیار مثمر ثمر باشد.

 

امینی روش اساسی ترین نیاز بخش را مطالعه منابع و آب پایدار برای بخش دانست و گفت: مسئولان مربوطه در دستور کار قرار دهند.

 

وی بیان کرد: دولت با ارایه تسهیلات با نرخ کم از سرمایه گذاری در روستاها حمایت می کند.

 

وی تصریح کرد: در تعطیلات اخیر ۱۵۰ هزار نفر از بخش ساردوئیه دیدن کردند که نشان از ظرفیت بالای بخش گردشگری این منطقه است.

 

وی با اشاره به انتخاب شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: از طرح های اقتصادی خرد در روستاها حمایت می کنیم تا گامی مهم در زمینه محقق شدن شعار سال برداریم.

 

فرماندار جیرفت افزود: نگاه دولت به روستاها تغییر پیدا کرده است و به این مناطق با دید بنگاه تولیدی نگاه می کند.

وی با اشاره به معضلات مهاجرت روستاییان به شهر اظهار کرد: دولت با آماده کردن زیرساخت های لازم در روستاها به دنبال جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر است

.

وی بیان کرد: بزرگترین سرمایه ما وفاق و همدلی است لذا دهیاران با تلاش و حفظ روحیه همدلی برای پیشرفت و آبادانی روستاها تلاش کنند

.

وی در پایان به همراه نماینده و رئیس آموزش و پرورش از روند احداث ساختمان خانه معلم بازدید نمودند.

 

 

.IMG_5368 IMG_5347 IMG_5343 IMG_5358 IMG_5322 IMG_5360 IMG_5369 IMG_5403 IMG_5416 IMG_5419

 

انتهای پیام/.

.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 12 =