. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 13654 تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | 21:00 ب.ظ

فرماندار جیرفت در افتتاح راه روستایی رز شیرین:

روستائیان محرومترین قشر ودر تامین اقتصاد ،امنیت و تولید کشور نقش مهم و کلیدی دارند+تصاویر

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل،فرماندار جیرفت روز دوشنبه در حاشیه افتتاح راه روستایی رز شیرین که با حضور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان و جمعی از مسئولان شهرستان گفت:روستائیان محرومترین قشر ودر تامین اقتصاد ،امنیت و تولید کشور نقش مهم و کلیدی دارند. […]

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل،فرماندار جیرفت روز دوشنبه در حاشیه افتتاح راه روستایی رز شیرین که با حضور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان و جمعی از مسئولان شهرستان گفت:روستائیان محرومترین قشر ودر تامین اقتصاد ،امنیت و تولید کشور نقش مهم و کلیدی دارند.

 

وی ضمن تقدیر از اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان افزود:جنوب استان کرمان به کارگاه راه سازی تبدیل شده است.

 

امینی روش همچنین در بازدید از طرح تقاطع غیر همسطح سه راهی سربیژن از توابع بخش ساردوئیه افزود: احداث این تقاطع در راستای ایمن سازی این محور صورت گرفته است.

 

وی بیان کرد: دو بانده کردن محور جیرفت – ساردوئیه در دو قطعه در دست انجام است که از مجموع قطعه نخست به طول ۳۲ کیلومتر ۱۵ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده است.

 

وی گفت: قطعه دوم این مسیر نیز چهار و نیم کیلومتر طول دارد که تاکنون برای این دو قطعه ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و ۱۲۰ میلیارد ریال دیگر نیاز دارد

.  

فرماندار جیرفت در پایان گفت: روکش آسفالت محورهای مواصلاتی شهرستان جیرفت با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال در دست احراست و ۲۹ کیلومتر تاکنون به بهره برداری رسیده است

 

 یحیی کمالی پور نیز در حاشیه افتتاح راه روستایی رزشیرین در محور دلفارد از توابع بخش ساردوئیه جیرفت گفت: توسعه راه های روستایی نقش موثری در اقتصاد روستاها دارد و از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری می کند.

 

وی افزود: باید تلاش کنیم زیرساخت های لازم را در روستاها فراهم کنیم تا توسعه این زیرساخت ها توسعه مستقیم اقتصاد روستاها را به همراه داشته باشد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان هم گفت: طول محور رزشیرین دهستان دلفارد پنج کیلومتر می باشد که تاکنون دو و نیم کلیومتر آن آسفالت شده است.

 

محمد ساردویی افزود: اعتبار هزینه شده برای این طرح ۱۶ میلیارد ریال است که برای تکمیل آن ۱۳ میلیارد ریال دیگر نیاز است.

 

وی بیان کرد: با توجه به کوهستانی بودن این محور روستایی ۱۶۰ هزار متر مکعب خاک برداری شده است. وی گفت: با بهره برداری از کل این مسیر ۴۷۰ خانوار از راه روستایی برخوردار می شوند

.

 

IMG_5196 IMG_5200 IMG_5198 IMG_5204 IMG_5209 IMG_5279 IMG_5280

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 1 =