. سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 13681 تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مرداد 1395 | 08:10 ق.ظ

وقتی غرور کاذب دو برادر, آنها را ۲۲ سال در زندان جیرفت حبس میکند

به گزارش سایت کنارصندل, دو برادر جوان سرشار از غرور کاذب در اتفاقی ناخواسته مرتکب جرم موجب قصاص شده و در یک درگیری محلی با ضربات چاقو فردی را به قتل رساندند. رییس اداره زندان جیرفت در بازدید از اندرزگاه بزرگ این اداره با دیدن این دو مددجو گفت عملی که فکر و تفکر در […]

به گزارش سایت کنارصندل, دو برادر جوان سرشار از غرور کاذب در اتفاقی ناخواسته مرتکب جرم موجب قصاص شده و در یک درگیری محلی با ضربات چاقو فردی را به قتل رساندند.

رییس اداره زندان جیرفت در بازدید از اندرزگاه بزرگ این اداره با دیدن این دو مددجو گفت عملی که فکر و تفکر در آن نباشد انسان را بیراه می کشاند و عمل این دو مددجو ناشی از غرور و بی فکری می باشد.

حسین برشان افزود مددجویان م –آ و ا-آدر جوانی بدون اینکه به نتیجه کار خود فکر کنند مرتکب جرم قتل شده و ۲۲ سال از زندگی و جوانی خود را در حبس می گذرانند
وی اظهار داشت با توجه به اینکه هر دو دو مددجو متوجه اشتباه خود شده و هم اکنون پشیمان و نادم میباشند ولی تاوان سختی را متحمل شدند.

برشان خاطر نشان کرد این مددجویان با شرکت در فعالیتهای فرهنگی و مذهبی اصلاح شده و در مسیر صحیح زندگی قرار گرفته اند ولی با توجه به اینکه جرم این مددجویان منوط به رضایت شکات می باشد بایستی حتما رضایت اولیاء دم اخذ گردد و از آنجایی که اولیاءدم درخواست دیه به مبلغ ۲میلیارد ریال نموده و مددجویان از عهده پرداخت دیه بر نمی آیند و تا پرداخت دیه و رضایت شکات پرونده حاصل نگردد امیدی به آزادی آنان نمی باشد.

رییس اداره زندان جیرفت همچنین ضمن بازدید اتاق به اتاق و عرض حضوری با مددجویان دستورات لازم را جهت بر طرف شدن مشکلات و یا پیگیری مشکلات مددجویان ارائه نود و از همکاران خواست از تمام امکانات موجود در جهت کاهش مشکلات مددجویان استفاده کنند و تا حد توان نسبت به این مهم اقدام نمایند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 5 =