بی تفاوتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قلعه گنج نسبت به خبرنگاران


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل, شهرستان قلعه گنج طی دو سال گذشته  به همت بنیاد مستضعفان رو به شکوفایی و پیشرفت است و این در حالیست که با تغییر مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان موضوع اهمیت به مطبوعات و رسانه ها نیز به فراموشی سپرده شده که عامل اصلی آن نیز  نداشتن ارتباط اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نسبت به خبرنگاران می باشد.

تنی چند از  خبرنگاران قلعه گنجی  گفتند که ؛ در دوران مدیریت قبل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قلعه گنج توجه بهتری به حوزه رسانه ها می شد.

دست اندرکاران رسانه های  منتقد اظهار داشتند که از زمان مسئولیت مدیر جدید که بیش از یکسال و نیم از آن می گذرد هیچ تلاشی از سوی وی برای ساماندهی و توجه به مشکلات رسانه ها در این استان صورت نگرفته است.

یکی از این منتقدین  از بی توجهی مدیر فرهنگ و ارشاد شهرستان قلعه گنج نسبت عدم دفاع از ایشان در بحث ها جنجالی به وجود آمده برای دفاع از حق مردم ، و شکایت از ایشان نزد دادگاه  بشدت گله مند بودند و تاکید داشتند از مدیر ارشاد دولت تدبیر و امید در این شهرستان توقعات بیشتری میرفت که از این خبرنگار دفاع کند ولی به هیچ عنوان برآورده نشده است.

این خبرنگاران با انتقاد شدید از وضعیت کنونی فرهنگ و ارشاد شهرستان خاطر نشان کردند که مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قلعه گنج به نوعی از خبرنگاران فراری می باشد و همین عوامل نیز سبب شده است تا خبرنگاران این شهرستان بحث (خبر ) را بعنوان پیشه دوم خود برگزینند .

این خبرنگاران معتقدند که اگر کسی پا به عرصه خبری بگذارد دیگر نمی تواند از آن دور بماند  و با همه ناملایمات ها و سختی ها باز هم به سبب علاقه ای که نسبت به مردم محروم دارند و در جهت انعکاس و نشان دادن  گوشه ای از درد محرومان قلعه گنج هیچگاه کوتاه نیامده و همین امر باعث شده که هنوز هم با علاقه به کار خود ادامه بدهند.

امید هست که اقای علم خازنی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد قلعه گنج نسبت به این مهم چارای بیندیشد و به خبرنگاران بعنوان گویاترین زبان جامعه در جهت انعکاس محرومیت منطقه توجه بیشتری داشته باشند.
IMG-20160727-WA0009