نشست مدیر عامل تعاونی مطبوعات کشور با مدیران مسوول کرمان جنوبی برگزار شد/تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل  به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات جنوب کرمان ،نشست مدیر عامل تعاونی مطبوعات کشور با مدیران مسوول کرمان جنوبی برگزار شد .

IMG_4753-620x330

 

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل تعاونی مطبوعات کشور گفت : عضویت در این تعاونی موجب تعالی و تبادل اندیشه در خصوص ارتقاء اشتراکات صنفی خواهد شد .

 

  دکتر بهبهانی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل تعاونی مطبوعات کشور که به دعوت خانه مطبوعات کرمان جنوبی به جیرفت سفر کرده بود در جمع  هیأت مدیره خانه مطبوعات و مدیران مسوول نشریات منطقه و نمایندگان خبرگزاری ها و سایت های محلی افزود :شرکت تعاونی مطبوعات کشور تشکل صرفاً مدیریتی است که در سراسر کشور بیش از ۲ هزار نفر عضو دارد .

IMG_4775-300x200

وی اضافه کرد : این شرکت تعاونی قدمت ۲۸ ساله دارد و تنها تشکل صنفی رسمی سراسری در کشور می باشد بهبهانی تصریح کرد : خدماتی از قبیل سهمیه کاغذ ، تحصیل خبرنگاران ،تهیه مسکن ، خرید خودرو و راه اندازی سایت برای نشریات از فواید عضویت مدیران مطبوعات در این شرکت تعاونی است .

 

وی در بخش دیگری در خصوص رتبه بندی نشریات ، پرداخت بیمه خبرنگاران و چگونگی مشمولیت قانون یارانه توضیحاتی را بیان کرد .

IMG_1148-300x200

دکتر بختیار مجاز رئیس خانه مطبوعات کرمان جنوبی هم در این نشست گفت این منطقه با داشتن بیش از ۴۰ نشریه و چندین پایگاه خبری دارای ظرفیت بالایی است که می تواند در امر اطلاع رسانی در ارتقاء و شکوفایی منطقه نقش آفرین باشد مجاز ضمن قدردانی از رئیس هیئت مدیره تعاونی مطبوعات کشور و آقای پور شیخ علی نماینده این تشکل در استان کرمان در پاسخ به دعوت این خانه اظهار امیدواری کرد  هماهنگی و ارتباط این نهاد صنفی و اهالی رسانه در جنوب استان کرمان بتواند در جهت کمک به مسائل صنفی تداوم داشته باشد .

 

لازم به ذکر است در این نشست مدیران مسؤل نشریات و نمایندگان سایت ها و خبرگزاری ها به بیان مشکلات صنفی خود پرداختند .

 

انتهای پیام/.