مسابقات قهرمانی فوتبال نونهالان استان به پایان رسید / دانش آموختگان عنبرآباد چهارم شدند / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل, مسابقات قهرمانی فوتبال نونهالان استان به پایان رسید و تیم دانش آموختگان عنبرآباد در عین شایستگی به مقام چهارم رسید.

 

این مسابقات با شرکت هفت تیم در دو گروه به مدت شش روز در شهرستان زرند برگزار شد و در پایان تیم مس رفسنجان با غلبه بر تیم شهید ترکزاده کرمان به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و تیم زغالشویی زرند در دیدار رده بندی در ضربات پنالتی تیم دانش آموختگان عنبرآباد را شکست داد.

 

تیم دانش آموختگان که در دیدار نیمه نهایی به مصاف تیم مس رفسنجان رفته بود با ارائه یک بازی زیبا, تحسین همگان را برانگیخت بطوریکه تا دقایق آخر این دیدار, بازی پایاپایی را با دو گل حسین عسکری که از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند انجام داد اما اسیر تجربه ی رفسنجانی ها شد و در پایان بازی را واگذار کرد.

 

پس از پایان این بازی,.تمام مربیان و بازیکنان تیم مس به سمت بازیکنان دانش آموختگان آمده و به آنها تبریک گفتند و یک توپ به بهترین بازیکن این دیدار علی اصغر ره از سوی مسؤلین بازیها اهدا شد. در دیدار رده بندی این مسابقات تیم دانش آموختگان عنبرآباد به مصاف زغال شویی زرند رفت.

 

گل اول این دیدار در حالی توسط تیم زرند به ثمر رسید که بازیکن زرند با دست توپ را وارد دروازه عنبرآباد کرد ولی داور آنرا به اشتباه گل حساب کرد و در دقیقه پنجاه این بازی, دروازه بان عنبرآباد از زمین اخراج شد.

 

در ادامه بازی تیم عنبرآباد توسط حسین عسکری به گل رسید و بازی را به تساوی کشاندن اما در ضربات پنالتی با نتیجه پنج بر چهار نتیجه را به حریف خود واگذار کرد و به مقام چهارم این بازیها دست یافت.

 

صالح میرشکاری مربی تیم دانش آموختگان عنبرآباد از زحمات نعیم سالاری مقدم رییس شورای شهر شهرستان که همیشه یارو یاور همه ی ورزشکاران بوده اند تشکر ویژه کرد و گفت: اگر پیگیریهای شهرداری عنبرآباد نبود نونهالان به مسابقات اعزام نمیشدند.

وی همچنین از فرماندار محترم شهرستان و آقای اخلاقی هم تشکر کرد.

 

اعضای تیم دانش آموختگان عنبرآباد در این مسابقات عبارت بودند از: مربی:صالح میرشکاری سرپرست: اکبر پورشنبه بازیکنان: امید آذرمهر, امیرمحمد شهداد نژاد, محمد صادق اقتدار نژاد, رضا مرادکریمی, پوریا اقتداری, محمد.امین سالاری, علیرضا ترکی, امیر حسین شهدادنژاد, معراج مسکونی, دانیال کریمی, علی اصغر ره, عرفان اورنگی, امیرحسین سالاری, حسین عسکری, امیرحسین مظهری, علیرضا رودباری و عرفان اقتداری.

 

 

IMG_20160724_151909IMG_20160725_211409 IMG_20160726_160109IMG_20160725_211651