. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 14004 تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مرداد 1395 | 16:20 ب.ظ

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ادارات شهرستان جیرفت:

۲۰ پایگاه بسیج در ادارات جیرفت در حال فعالیت هستند

به گزارش سایت کنارصندل ،فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ادارات شهرستان جیرفت با بیان اینکه ۲۰ پایگاه بسیج در ادارات جیرفت در حال فعالیت هستند تصریح کرد: ‌آخرین آن در فرمانداری این شهرستان به زودی راه‌اندازی می‌شود.   وی گفت: دشمنان در جنگ نرم تا بیخ گوشمان نفوذ کرده‌اند و جنگ نرم و جنگ فرهنگی یکی […]

به گزارش سایت کنارصندل ،فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ادارات شهرستان جیرفت با بیان اینکه ۲۰ پایگاه بسیج در ادارات جیرفت در حال فعالیت هستند تصریح کرد: ‌آخرین آن در فرمانداری این شهرستان به زودی راه‌اندازی می‌شود.

 

IMG_6886

وی گفت: دشمنان در جنگ نرم تا بیخ گوشمان نفوذ کرده‌اند و جنگ نرم و جنگ فرهنگی یکی از راه‌های نفوذ دشمن ‌است.

سرگرد حسن سنجری عصر امروز در معارفه سرپرست پایگاه امام حسن مجتبی ع کمیته امداد امام خمینی ره اظهار داشت: اگر بسیجیان نبودند در زمان انقلاب امروزه ما این آرامش و آسایش را نداشتیم. فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ادارات شهرستان جیرفت بیان کرد: بر ما لازم و واجب است که راه بسیجیان راه ادامه دهیم.

IMG_6860

 

وی عنوان کرد: مهم‌ترین وظیفه‌ای که ما می‌توانیم در قبال بسیجیان داشته باشیم این است که با ولایت‌پذیری و بصیرت راه شهدا و امام را ادامه دهیم و اگر این کار را کردیم قطعا موفق هستیم.

 

سنجری تصریح کرد: امروز دشمنان ‌‌دست از سر ما برنمی‌دارند و می‌دانند که از راه نظامی نمی‌توانند کاری کنند لذا از راه‌های دیگر وارد می‌شوند بنابراین باید مواظب باشیم.

 

وی با بیان اینکه امروزه در بحث امنیت هیچ مشکلی نداریم، بیان کرد: نیروهای مسلح و مقتدر ما به ویژه سپاه پاسداران در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند، سپاه پاسداران در مرزها مستقر است و این امنیت را برای ما فراهم کرده است.

IMG_6866

سنجری گفت: جنگ نرم و جنگ فرهنگی یکی از راه‌های نفوذ دشمن ‌است که متاسفانه تا حدودی موفق شده و در بعضی از خانه‌ها رسوخ پیدا کرده لذا باید هوشیار باشیم.

وی بیان کرد:نگذاریم دشمن دین ما را از ما بگیرد اگر دین ما را از ما بگیرد دیگر نمی‌توانیم هیچ کاری انجام دهیم.

 

سنجری با بیان اینکه بسیج باید به همه اقشار مختلف جامعه معرفی شود گفت: امروزه بسیج در همه عرصه‌ها به نحو احسن وظیفه خود را انجام می‌دهد.

IMG_6882

 

در پایان این مراسم ، طی حکمی که قرائت گردید ،امیری رئیس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان جیرفت به عنوان سرپرست پایگاه بسیج امام حسن مجتبی ع این اداره منصوب شد.

 

IMG_6863

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =