جلسه هم اندیشی مدیران مسول نشریات جنوب کرمان برگزار شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

IMG-20160802-WA0035

 

به گزارش سایت کنارصندل, شامگاه سه شنبه دوازدهم مرداد ماه جاری ؛نشست هم اندیشی مدیران مسئول نشریات جنوب کرمان به میزبانی نشریه آفاق جنوب در هتل پارسیان قلعه گنج با حضور حجه الاسلام نجنو امام جمعه و عیدی فرماندار قلعه گنج برگزار شد .

 

در این مراسم حجه الاسلام نجنو با اشاره به نقش خطیر رسانه در توسعه و ارتقاء منطقه, اظهار داشت شهرستان قلعه گنج شاهد گامهای مثبتی است که در جهت تحول همه جانبه برداشته می شود .

 

وی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات فرهنگی, وحدت و انسجام یکپارچه جنوب را برای رفع محرومیتها واحقاق حقوق مردم تعیین کننده توصیف نمود.

 

عیدی فرماندار قلعه گنج نیز با تجلیل از خبرنگاران واهالی رسانه نقش آنها را در رفع مشکلات جامعه در ابعاد مختلف مهم دانست و گفت امروز شهرستان قلعه گنج در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به مدد اقدامات بنیاد مستضعفان و دستگاه های اجرائی استان در حال متحول شدن است.

 

درادامه این جلسه دکتر بختیار مجاز رئیس خانه مطبوعات جنوب کرمان ضمن قدردانی از مسؤلین و میزبانی آقاق حسینی مدیر و مسؤل نشریه آفاق جنوب و خازنی رئیس اداره ارشاد شهرستان قلعه گنج اظهار داشت: امروزه نقش رسانه بر کسی پوشیده نیست وی با تاکید بر لزوم ایجاد تعامل اهالی رسانه با دستگاه های اجرائی عدم شناخت برخی مدیران از وظایف حوزه رسانه را یکی از مشکلاتی عنوان کرد که لازم است با ایجاد جلسات هم اندیشی در رفع آن اقدام نمود. مجاز بیان داشت: ما در جنوب کرمان قابلیت های بسیار خوبی در حوزه رسانه نسبت به سایر استانهای کشور داریم که باید از این ظرفیت در جهت ارتقاء و توسعه جنوب استفاده نمائیم.

 

وی افزود بعضا تعصبات و اختلافات دربرخی مقاطع باعث شده که جنوب استان ناشناخته بماند.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات جنوب خاطر نشان کرد: ما اهالی رسانه در جنوب کرمان باید دست اتحاد به هم داده و منسجم باشیم زیرا دردهای مشترک زیادی وجود دارد که برای مداوای آنها باید منطقه گرایی و تعصبات نابجا نادیده گرفته شود تا بتوانیم نسبت به تحقق مطالبات مردم گامهای موثری بر داریم.

 

در ادامه این جلسه هدایت پیرنیا مدیر خانه مطبوعات جنوب استان کرمان نیز طی سخنانی آمادگی خانه مطبوعات را جهت عضویت خبرنگاران جنوب و همکاری در رفع مشکلات صنفی آنها اعلام نمود.

در ادامه این جلسه مدیران مسؤل نشریات از جمله آفاق جنوب ،صبح مکران ،تریبون جنوب و تعدادی از نمایندگان خبرگزاری های رسمی و مسئولان سایت های خبری به بیان نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل و مشکلات مطبوعات و رسانه های جنوب پرداختند.

 

مواردی از جمله لزوم سامان دادن به نشستهای خبری با مسوولین ذی ربط، برگزاری مستمر جلسات هم‌ اندیشی، اعمال وحدت رویه در انعکاس مطالبات مردم در خصوص نجات تالاب جازموریان، همدلی و همفکری مطبوعات در جهت توسعه جنوب استان از مواردی بود که در جلسه هم اندیشی مدیران مسئول نشریات جنوب استان کرمان درتالار پارسیان قلعه گنج مطرح شد.