شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز خیابان ها ومحورهای مواصلاتی شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل ، فرماندار جیرفت گفت:شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز خیابان ها و محورهای مواصلاتی شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

ebsb_img_7103

 

احمد امینی روش روز چهارشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان جیرفت، افزود:در این راستا خدمات و تلاش های مناسبی صورت گرفته و امیدواریم این فعالیت ها ادامه داشته باشد.

 

وی با اشاره به محور مواصلاتی جیرفت به سمت بم خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی احداث باند دوم این محور با استقرار هشت پیمانکار در حال اجرا است و امیدواریم با تامین اعتبار این محور تا پایان سال ۹۶ به بهره برداری برسد زیرا از این محور بیش از چهار و نیم میلیون تن از محصولات کشاورزی حمل می شود که بار ترافیکی بسیار سنگینی را تحمل می کند.

 

  امینی روش ضمن قدر دانی از تلاش های اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان و همچنین اداره راه و شهرسازی شهرستان جیرف گفت: سایر محور های مواصلاتی جیرفت به سمت بلوک و فاریاب، جیرفت به سمت بافت و همچنین جیرفت به سمت روستهای حوزه میانچیل باند دوم آنها با تلاش فراوان در دست احداث می باشد.
امینی روش اظهار کرد: شهرداری جیرفت در زمینه احداث راست گردها و زیرگذر اقدامات خوبی انجام داده است که جای تقدیر دارد.

ip02_img_7106

 

 

وی تصریح کرد:ناوگان حمل و نقل موجود در جیرفت پاسخگوی نیاز اهالی این شهرستان نیست.

 

 

وی افزود: ارائه تسهیلات با سود پایین موجب جذب سرمایه گذران در بخش حمل و نقل عمومی می شود.

 

فرماندار جیرفت گفت: توجه به زیرساخت های ترافیکی یکی از اولویت های دستگاه های متولی امر باشد و در راستای فرهنگ سازی ترافیک تلاش کنیم.

 

وی فرهنگ سازی عمومی در رفع ترافیکی را امری مهم دانست و گفت: امروزه آموزش و فرهنگ سازی ترافیکی از بدیهیات و اصل لازم در قوانین شهرسازی می باشد لذا آموزش و پرورش و رسانه ها در این راستا دستگاه های متولی ترافیک را یاری کنند .
 

امینی روش با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات ترافیک شهرستان برطرف شود افزود: مدیران دستگاه های اجرایی می بایست با بررسی نواقص و نیازها و با همکاری همه جانبه در رفع مشکلات ترافیکی شهرستان اقدام نمایند.

IMG_6972


شهردار جیرفت نیز در این جلسه گفت: طی دو هفته گذشته ۴ راست گرد با اعتبار ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در زمینه روان سازی ترافیک در جیرفت انجام شده است.


امان مختاری افزود: برای ۳۲ پایه دوربین کنترل ترافیک در شهرستان جیرفت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده که امیدواریم با تامین اعتبار مالی، دوربین ها خریداری و نصب شوند.


همچنین مسئول اتوبوس رسانی شهرستان جیرفت گفت: اتوبوس های جیرفت به دلیل بیمه شدن تا محدوده ۴۵ کیلومتری شهر می توانند خدمات رسانی کنند.

IMG_6983


اکبر دژکام افزود: باتوجه به فاصله زیاد روستاهای شهرستان جیرفت باید تدابیری در زمینه تامین ناوگان عمومی این منطقه اتخاذ شود.


وی تصریح کرد: اتوبوسرانی جیرفت تمام مناطق روستایی را تحت پوشش قرار می دهد.

IMG_6973


بخشدار مرکزی جیرفت نیز گفت: امکان استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی برای تمام روستاهای این بخش باید فراهم شود.


منصور نعمتی افزود: مسافربران شخصی در سه محور جیرفت – عنبرآباد، جیرفت – بلوک و جیرفت به میانچیل در گرفتن کرایه به صورت خودسرانه اقدام می کنند.


وی با اشاره به همکاری مردم منطقه میانچیل در زمینه عقب نشینی برای احداث باند دوم محور جیرفت میانچیل گفت: امیدواریم این محور بزودی احداث شود تا مشکلات مردم این منطقه برطرف شود.

IMG_6987 IMG_6993 IMG_6977 IMG_6978

انتهای پیام/.