آغاز عملیات احداث سه سیلو ذخیره غلات در جنوب کرمان


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

۱

 

به گزارش سایت کنارصندل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: با توجه پتانسیل های کشاورزی خصوصاً در بحث غلات، با تولید بیش از ۲۸۵ هزارتن در جنوب کرمان و اهمیت این محصولات در زندگی تمامی اقشار جامعه، نیاز به وجود چندین سیلو در منطقه احساس می شد.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر در جنوب کرمان فقط یک سیلوی ذخیره گندم در شهرستان جیرفت وجود دارد که در فصل تولید به علت حجم بالای محصولات، پاسخگوی نیازهای کشاورزان جنوب استان نیست و در این راستا مشکلات زیادی در جهت حمل و نقل و فروش محصول برای کشاورزان پیش می آید.

 

وی همچنین گفت: یکی از استراتژی های سازمان در بحث احداث صنایع مرتبط با محصولات کشاورزی و توزیع متوازن صنعت در تمامی شهرستان های جنوب کرمان، ساخت سیلوهای نگهداری غلات در منطقه بوده است که بحمدلله از ابتدای سال جاری مجوز احداث ۳ سیلو با ظرفیت جمعاً ۳۰۰۰۰ تن در شهرستان های فاریاب، قلعه گنج و رودبار صادر، زمین مورد نیاز طرح ها به سرمایه گذاران واگذار و عملیات احداث روی زمین ها آغاز شده است.

 

دکتر محمود اسکندری نسب تصریح کرد : این طرح ها با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال و توسط بخش خصوصی احداث خواهند شد. رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت جنوب کرمان افزود: این سه طرح توانایی اشتغال آفرینی بای ۳۵ نفر را در منطقه خواهند داشت.

 

انتهای پیام/.