تعامل و همکاری دستگاه های مرتبط با روستا ،ضامن خدمات رسانی بیشتر به مردم روستایی است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل ، در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسئولیت به معنای خدمت خالصانه، صادقانه و بی منت به مردم است و یکی از آرمان های اصلی و والای امام راحل و انقلاب اسلامی فراهم کردن بستر و فضای مناسب کار و تلاش برای تامین رفاه و آسایش مردم و رشد و اعتلای ایران اسلامی است.


و به همین دلیل همواره از خدمت در نظام جمهوری اسلامی و کار و تلاش برای رفاه و آسایش مردم به یک عبادت یاد می کنیم.

 

منصور نعمتی بخشدار مرکزی جیرفت نیز یکی از مدیران پرتلاش و سخت کوشی است که از زمان بخشدار شدن وی تحول عمرانی و فرهنگی بسیار خوبی در روستاهای بخش مرکزی جیرفت را شاهد بودیم ، وی از ابتدای مدیریت ،بازدید از روستاهای دوردست اسفندقه و همچنین دیگر نقاط بخش مرکزی جیرفت را در دستور کار خود قرار داد و سعی در ایجاد همبستگی بین شوراها و دهیاران و همچنین تحولی شگرف در توسعه و عمران روستاها داشته است و در این راه نیز موفقیت های چشم گیری داشته است .

IMG_6964

 

مهندس نعمتی در بازدید از پروژه های عمرانی روستای ساغری از توابع دهستان دولت آباد گفت : تعامل و همکاری دستگاه های مرتبط با روستا، ضامن خدمات رسانی بیشتر به مردم روستایی است.

 

وی افزود:خدمت بیشتر و بهتر به مردم  روستایی زمینه سازی برای رشد و توسعه روستاهاست.

 

وی با بیان اینکه توسعه روستاها یکی از محوریت های مهم برنامه های دولت تدبیر و امید است، گفت :مهمترین پروژه های اجرا شده در روستاها شامل زیرسازی ،آسفالت ، جدول گذاری و بازگشایی معابرمطابق طرح هادی، پیاده رو سازی و ایجاد بوستان روستایی ، نامگذاری و نصب تابلو در معابر و میادین روستا، اجرای طرح هادی، روشنایی معابر، اختصاص سطل زباله ، ساماندهی آبهای سطحی ، پلاک کوبی کدپستی واحداث ساختمان دهیاری ها از دیگر طرح هایی است که در روستاهای این بخش انجام و یا در حال انجام است.

IMG_6946

 

نعمتی تصریح کرد : اقدامات مؤثر و مهمی برای رفع محرومیت در روستاها انجام شده است که این تلاش ها باعث ماندگاری بیشتر مردم در روستاها و به تبع آن موجب کاهش مهاجرت به شهرها و جلوگیری از حاشیه نشینی شده است.

 

نعمتی اظهار کرد: دهیاران برای خدمت هرچه بهتر و بیشتر به مردم به منظور توسعه همه جانبه مناطق روستایی باید همه تلاش خود را به کار گیرند.

 

وی گفت:دولت تدبیر و امید حامی قشر شریف و سخت کوش روستایی است و درچشم انداز دولت یازدهم توسعه روستایی یکی از محوریت های مهم این برنامه ها است.

IMG_6914

 

نعمتی با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی بین اقشار مختلف روستا اعم از دهیار ، شوراه ،معتمدین و مردم از امور مهمی است که می تواند هزینه های موجود را کاهش دهد، افزود: ترغیب مردم روستا به منظور همراهی و همیاری مسوولان و جلب مشارکت روستاییان در امر انجام پروژه ها و طرح ها می تواند زمینه مساعدی برای توسعه روستاها را فراهم نماید.

IMG_6907

 

بخشدار مرکزی جیرفت نیز با حضور در گلزار شهید سهراب رئیسی ،که تنها شهید این روستا می باشد ، ضمن فاتحه و گرامیداشت یاد و نام این شهید ،گفت: مروری بر زندگی شهدا و شرح حال آنها به ما یاد می دهد که سبک زندگی شهدا سبک خاصی که اسوه و الگو است.

IMG_6944

 

همچنین مهندس نعمتی با حضور در جمع ورزشکاران والیبالیست این روستا ، ضمن خسته نباشی و خدا قوت بیان کرد: روستای ساغری همیشه در عرصه ورزش و فرهنگ پیشتاز بوده است و از طرفی افتخارات این روستا این است که در زمان طاغوت ، مردم این روستا مدتی میزبان رهبر معظم انقلاب بوده اند.

 

نعمتی با اهداء تعدادی وسایل ورزشی از این ورزشکاران تقدیر نمود.

 

وی در پایان با تقدیر و تشکر از دهیار طالبی فر و شوراهای اسلامی روستای ساغری آقایان خرم پرتون ، اسحاق خواجه و علی خواجه ،تصریح کرد: این عزیزان با تعامل و همکاری ، زمینه عمران و آبادی روستا را فراهم نمودند.

IMG_6961

 

علی جبالبارزی ،رئیس شورای اسلامی روستا و علی آذرپیرا عضو این شورا نیز ضمن تقدیر و تشکر ویژه از نعمتی بخشدار مرکزی جیرفت بیان نمودند: همکاری، پیگیری و مساعدت این مدیر پرتلاش ، روستای ما را متحول نموده است و با همکاری ایشان هنوز پروژه های دیگری نیز در دست اجراست.

 

جبالبارزی با تقدیر از مهندس ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان و بخصوص مهندس محمودی رئیس اداره راه شهرستان ، مهندس شادجو رئیس اداره برق عنبرآباد و مهندس احمد یوسفی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جیرفت ،بیان کرد: این مدیران نیز همکاری صمیمانه ای داشته اند که امیدواریم تداوم این همکاری ها زمینه آبادی بیشتر این روستا را فراهم نماید.

IMG_6912

 

بخشی از عملکرد دوساله دولت تدبیر و امید در روستای ساغری از محل اعتبارات دهیاریها با همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط به شرح ذیل است

 

– زیرسازی ،جدول گذاری و آسفالت بولوار ورودی روستا به طول ۹۰۰ متر
 

– زیرسازی و آسفالت خیابان بهشت زهرا به طول ۷۰۰ متر
 

– زیرسازی و آسفالت خیابان شهید ایرانمنش به طول ۸۰۰ متر
 

– زیرسازی و آسفالت خیابان مسجد صاحب الزمان به طرف بهشت زهرا به طول ۷۰۰ متر
 

– زیرسازی و آسفالت خیابان امام خمینی (ره) به طول ۹۰۰ متر
 

– احداث ۱۵ دهانه پل در خیابان های روستا
 

– روشنایی معابر به طور کامل در روستا
 

– خرید مخزن زباله به تعداد ۲۵ عدد
 

– جمع آوری زباله به صورت متوالی در سطح روستا
 

– تعریض و بهسازی معابرو جابجایی تیرهای برق
 

– زیرسازی و جدول گذاری خیابان شهید بهشتی به طول ۲۵۰ متر ( در دست اقدام )
 

– زیرسازی و جدول گذاری بولوارامام خمینی (ره) به طول ۳۰۰ متر( در دست اقدام)


– برگزاری یادواره شهید روستا ( شهید سهراب رئیسی پور)


– برگزاری مسابقات فوتبال ، والیبال و فوتسال در روستا


– برگزاری اولین شب شعر عاشورایی با حضور شاعران برتر شهرستان جیرفت و عنبرآباد در محرم ۹۴


– خرید لوازم ورزشی و اهدا به ورزشکاران روستا
 

– احداث بوستان روستایی (در دست اقدام)

 

– پلاک کوبی کدپستی تمامی اماکن

 

IMG_6947 IMG_6928 IMG_6923 IMG_6905 IMG_6900 ۲۰۱۶۰۶۲۵_۱۹۰۰۳۷ ۲۰۱۶۰۶۲۵_۱۸۴۸۰۶ ۲۰۱۶۰۶۲۳_۱۶۰۴۰۸ ۲۰۱۶۰۶۲۵_۰۸۵۸۰۴ ۲۰۱۶۰۶۲۵_۰۹۱۵۰۴ ۲۰۱۶۰۶۲۵_۰۹۳۰۱۲ ۲۰۱۶۰۶۲۵_۱۸۴۳۴۸ ۲۰۱۶۰۶۲۳_۱۶۰۰۴۵ ۲۰۱۶۰۶۲۳_۱۴۱۳۱۴ ۲۰۱۶۰۶۲۰_۱۷۳۱۳۹ ۲۰۱۶۰۶۲۰_۱۱۴۰۱۴ IMG_6930 IMG_6937 IMG_6941 IMG_6938

 

انتهای پیام/.