. سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 14144 تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1395 | 06:04 ق.ظ

جزئیات پروژه محور فاریاب ، زهمکان ، ارزوئیه

به گزارش سایت کنارصندل, حسام تاجیک رئیس اداره راه وشهر سازی فاریاب در رابطه با اقدامات انجام شده در پروژه محور فاریاب ، زهمکان ، ارزوئیه اعلام کرد: طول کل مسیر فاریاب –زهمکان –ارزوئیه ۵۲کیلومتر است که تا کنون ۶کیلومتراز مسیر آسفالت، ۱۸کیلومتر نیز در مرحله زیر سازی و ۵کیلومتر در دست بازگشائی می باشد […]

به گزارش سایت کنارصندل, حسام تاجیک رئیس اداره راه وشهر سازی فاریاب در رابطه با اقدامات انجام شده در پروژه محور فاریاب ، زهمکان ، ارزوئیه اعلام کرد:

طول کل مسیر فاریاب –زهمکان –ارزوئیه ۵۲کیلومتر است که تا کنون ۶کیلومتراز مسیر آسفالت، ۱۸کیلومتر نیز در مرحله زیر سازی و ۵کیلومتر در دست بازگشائی می باشد .

وی افزود:تاکنون ۱۹دستگاه پل کوچک و یک دستگاه پل بزرگ (بر روی رودخانه تنگ آشوب ) ساخته شده است .

تاجیک گفت:در حال حاضر در این محور دو پیمانکار از دو مسیر سرنی و فاریاب در حال اجرای پروژه هستند لازم به ذکر است که عبور نسبی از این محور کوهستانی و صعب العبور بر قرار است .

وی همچنین بیان کرد:تاکنون مبلغ ۱۰۳۰۰۰میلیون ریال هزینه شده که جهت اتمام کار و مطالبه پیمانکاران مبلغ ۳۸۵۰۰۰میلیون ریال مورد نیاز می باشد.

تاجیک افزود:این محور ارتباط اصلی بین شهرستانهای فاریاب –ارزوئیه را برقرار می کند و حدود ۱۰روستا با جمعیتی بالغ بر ۹۳۶خانوار از راه مناسب بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه امکان بهره برداری از معادن ارزشمند معدنی منطقه مانندمعادن طلا، مس، کرومیت و سنگهای ساختمانی فراهم می گردد ،تصریح کرد:تا کنون بدلیل عدم وجود راه دسترسی مناسب سرمایه گذاران تمایل زیادی جهت سرمایه گذاری در این منطقه را نداشتند با ورود سرمایه گذاران مشکل اشتغال جوانان این منطقه رفع خواهد شد.


image

نظرات بینندگان:

  1. حمید گفت:

    لطفان پیمانکار از سمت سرنی ب زهمکان پیگیری کنه جاده ی قسمت اماده اسفالت بریزه اسفالت شش سال این تکه جاده درست نمیشه الان هم پیمانکار کار کامل تعطیل کرده لطفان اداره راه پیگیری لازم انجام بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − نه =