. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 14212 تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1395 | 21:21 ب.ظ

تجدید میثاق خبرنگار های شهرستان عنبراباد در روز خبرنگار با مقام شامق شهدا / تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل, جمعی از خبرنگاران و مسئولین شهرستان عنبرآباد عصر روز یکشنبه هفدهم مرداد ماه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در گلزار شهدای شهرستان عنبرآباد و آرامگاه خبرنگار شهید اسماعیل عمرانی با قدم ،نگاه و قلم راستین آن شهید بزرگوار تجدید عهد کردند. معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان عنبرآباد در این مراسم […]

به گزارش سایت کنارصندل, جمعی از خبرنگاران و مسئولین شهرستان عنبرآباد عصر روز یکشنبه هفدهم مرداد ماه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در گلزار شهدای شهرستان عنبرآباد و آرامگاه خبرنگار شهید اسماعیل عمرانی با قدم ،نگاه و قلم راستین آن شهید بزرگوار تجدید عهد کردند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان عنبرآباد در این مراسم بیان داشت :روز اصحاب قلم و اندیشه را خدمت خبرنگاران تبریک عرض می نماییم و قدردانی می کنیم از استقامت و صبر خانواده شهید عمرانی در پذیرش خواست خداوند.

نادر ملایی ادامه داد:از یکسال زحمت بی دریغ اصحاب رسانه در باز نشر صحیح و کار آمد و گره گشایی مسائل شهرستان تشکر می نماییم.
ایشان افزود :در سال ۸۲جوانی لایق و ولایی به دنبال افتتاح دفتر خبرنگاری شهرستان عنبراباد بود که آنروز افتخار حضور در کنار آرامگاه آن شهید بزرگوار نصیب ما شده است.

ملایی بیان داشت :شما امروز با اهدا گل به شهید عمرانی باعث خوشنودی خانواده آن شهید شده اید اما رضایت واقعی شهید عمرانی زمانی حاصل می شود که همکاران خود برای عزت این نظام قلم بزنند.

ایشان بیان داشت :شهدا ارزنده ترین گوهر وجود خودشان را در راه این نظام تقدیم نموده اند و انتظار دارند منش ،رفتار و اخلاق اسلامی را شما خبرنگار ها مشاهده نمایند.

وی ادامه داد:از خبرنگارها می خواهیم در رفتار و نوشتار خود همیشه رضای خدا و رضای شهدا را مد نظر قرار بدهند.

معاون سیاسی فرماندار عنبراباد افزود :شک نداشته باشید  برخورد  سیاسی در شغل یک خبرنگار عواقب خوبی برای این نظام مقدس در پی نخواهد داشت و شهدا از شما طلب می کنند که از انتشار مسائلی که خدشه ای به کشور ایران و جهان اسلام وارد می سازد خود داری فرمائید.

ملایی در پایان ابراز داشت :از یکسال پوشش مستمر و دقیق و سنجیده اخبار شهرستان از یکا یک شما عزیزان صمیمانه قدر دانی می کنیم.

خبرنگار شهید اسماعیل عمرانی در تاریخ ۱۵/۹/۱۳۸۴در سانحه هوایی سقوط هواپیمای c130ارتش جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

شایان ذکر است در این مراسم از والدین خبرنگار شهید عمرانی توسط خبرنگاران شهرستان عنبراباد تجلیل به عمل آمد.

دست نوشته خبرنگار:اسماعیل جان هم قلم روزت مبارک،میدانم به گواه جمله “شهدا زنده اند و نزد خدای خود روزی می خورند” به مسائل روز منطقه و کشور اشراف داری ،میدانم که دعایمان میکنی تا برای پاسداری از رسالت سالار شهیدان بنویسیم ،عهد می بندیم،عهد می بندیم با اشکهای مادرت که امروز بی امان می بارید اما با دلی بزرگ به روی همکاران فرزند در خون غلطیده خود لبخند می زد و از حضور آنها تشکر می نمود که برای بزرگی نام ایران اسلامی و مردم شریفش اسماعیل گونه قلم بزنیم

در این مراسم خبرنگاران علی داور؛ صالح گلشنی؛ هلنا معناصری؛ خدیجه اصغری؛ عبدالرضا حسینی؛ اسماعیل ملایی؛ ابوطالب پهلوان نژاد؛ خانم رودباری؛ محمد سرحدی؛امیر عسکری و مسئولین و خانواده شهید نیز حضور داشتند.

۱۱۱۱۴۰۱۱۱۱۳۹۱۱۱۱۳۸۱۱۱۱۳۷۱۱۱۱۳۳۱۱۱۱۳۰

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =