. سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 14203 تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1395 | 15:41 ب.ظ

کار پسندیده مسجد حضرت زهرا(س) جیرفت در بزرگداشت روز خبرنگار / تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل, عصر امروز هفدهم مردادماه مسجد حضرت زهرا (س) جنب کشت و صنعت جیرفت به مناسبت روز خبرنگار در یک اقدام پسندیده از خبرنگاران جیرفت قدردانی کرد.   در این مراسم که با امام جمعه و تعدادی از اصحاب رسانه برگزار شد, حجه الاسلام کرمی پور امام جمعه محترم جیرفت در این […]

به گزارش سایت کنارصندل, عصر امروز هفدهم مردادماه مسجد حضرت زهرا (س) جنب کشت و صنعت جیرفت به مناسبت روز خبرنگار در یک اقدام پسندیده از خبرنگاران جیرفت قدردانی کرد.

 

در این مراسم که با امام جمعه و تعدادی از اصحاب رسانه برگزار شد, حجه الاسلام کرمی پور امام جمعه محترم جیرفت در این مراسم با تبریک روز خبرنگار گفت: اهمیت بحث خبر تا آنجاست که خدا در قرآن هم اشاره کرده که هر خبری برایتان آوردند بلافاصله ترتیب اثر ندهید و باید بررسی کنید.

 

وی افزود: اعتبار هر دستگاه مطبوعاتی و خبرگزاری به خبرهای درستی است که میدهد است.

 

امام جمعه جیرفت با اشاره به اهمیت صداقت در انتقال خبر گفت: اگر آدم فاسقی برای شما خبری آورد حتما بررسی کنی و دلیل توجه به رسانه های بیگانه از سوی مردم و عدم اعتماد به خبرگزاریهای داخلی میتواند این باشد که اگر فردی یکبار از رسانه های داخلی یک خبر غیرموثق شنید اعشنیدش نسبت به آن رسانه سلب میشود.

 

وی افزود: امروزه هر فردی که موبایل دارد یک خبرنگار است و دنیای امروز دنیای انفجار اطلاعات است و باید در بررسی خبرها دقت لازم را داشته باشیم.

 

حجه الاسلام کرمی پور در پایان این مراسم از امام جماعت مسجد تشکر کردند.

 

در ابتدای این مراسم حجه الاسلام محمدتقی سعیدی مسؤل کانون تخصصی مهدویت و امام جماعت مسجد حضرت زهرا (س) با اشاره به مراسماتی که در مساجد برگزار میشود و صورت رسمی آنچنانی ندارد از خبرنگاران درخواست کرد که این گونه مراسمات گزارش تهیه نمایند و اطلاع رسانی کنند.

 

وی گفت: هر خبری که از مراسمات مساجد منتشر شود برای مناشر کننده آن, ثواب شرکت در ثوابراسم را دارد چرا که انتشار احکام الهی است.

 

امام جماعت مسجد حضرت زهرا(س) پیشنهاد داد هر سایت یا نشریه قسمتی را اختصاص دهند به درج احکام اسلام, سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی.

 

وی خواستار همکاری و حضور بیشتر اصحاب رسانه با مساجد و بیان مشکلات مردم و انعکاس آن در نشریات و پیگیری انجام آن شد.

 

IMG_7039 IMG_7043 IMG_7049 IMG_7056 IMG_7059 IMG_7070 IMG_7076

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 9 =