. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 14322 تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 | 03:27 ق.ظ

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار جیرفت:

آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه های فنی حرفه ای و کارشناسی ناپیوسته سال ۹۵ روز جمعه ۲۲ مرداد ماه در جیرفت برگزار می شود/ ۳۴۰۰ نفر به رقابت می پردازند

به گزارش کنارصندل ،معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار جیرفت گفت: آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه های فنی حرفه ای و کارشناسی ناپیوسته سال ۹۵ روز جمعه ۲۲ مرداد ماه در جیرفت برگزار می شود و ۳۴۰۰ نفر به رقابت می پردازند. معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار جیرفت افزود: آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه های فنی حرفه […]

به گزارش کنارصندل ،معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار جیرفت گفت: آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه های فنی حرفه ای و کارشناسی ناپیوسته سال ۹۵ روز جمعه ۲۲ مرداد ماه در جیرفت برگزار می شود و ۳۴۰۰ نفر به رقابت می پردازند.

ContentImages_23737

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار جیرفت افزود: آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه های فنی حرفه ای و کارشناسی ناپیوسته سال ۹۵ روز جمعه ۲۲ مرداد ماه در دو نوبت صبح و عصر و ۹ حوزه امتحانی در جیرفت برگزار می شود.

 

محمود سالاری در نشست برگزاری آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه های فنی حرفه ای و موسسات غیرانتفاعی و کارشناسی ناپیوسته سال۹۵ افزود: این آزمون تنها در مرکز استان، رفسنجان و شهرستان جیرفت برگزار می شود.
 


  وی تصریح کرد: داوطلبین از هشت شهرستان، جیرفت، کهنوج، منوجان، قلعه گنج، فاریاب، رودبار، عنبرآباد و ارزوییه در این آزمون شرکت می کنند.
 


  سالاری خاطرنشان کرد: یکهزارو ۸۰۰ داوطلب مرد و یکهزارو ۴۰۰ داوطلب زن در دو نوبت صبح و عصر جمعه ۲۲ مرداد ماه امسال به رقابت می پردازند.
 


وی ضمن آمادگی همه دستگاه ها برای برگزاری این آزمون گفت: همه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
 


سالاری با اشاره به برگزاری موفق آزمون سراسری در شهرستان جیرفت بیان کرد: این آزمون نیز مانند آزمون سراسری به نحو مطلوب برگزار خواهد شد و داوطلبین نگرانی نداشته باشند.

uoheymxjlw6na3kjjonl sm77wmg91is2vas5p1g8 khtsjf6urqi5gs45b8yw crvkrx9fo8kb9ohrahws a1q2lxtvnuridarx7gla

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + یک =