. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 14309 تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 | 03:08 ق.ظ

فرماندار شهرستان جیرفت:

پیشگیری از تصرف اراضی و حفر چاه های غیر مجاز یکی از اولویت های دستگاه های اجرایی بوده است/ حمایت دستگاه قضایی از دستگاه های اجرایی قابل تقدیر است

به گزارش کنارصندل ،فرماندار شهرستان جیرفت گفت:یشگیری از تصرف اراضی و حفر چاه های غیر مجاز یکی از اولویت های دستگاه های اجرایی بوده است و حمایت دستگاه قضایی از دستگاه های اجرای قابل تقدیر است.   فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به پیشگیری از تصرف اراضی در منطقه توسظ دستگاه های اجرای شهرستان گفت: در […]

به گزارش کنارصندل ،فرماندار شهرستان جیرفت گفت:یشگیری از تصرف اراضی و حفر چاه های غیر مجاز یکی از اولویت های دستگاه های اجرایی بوده است و حمایت دستگاه قضایی از دستگاه های اجرای قابل تقدیر است.

 

۳mw1n36j9jtv872ovfqz

فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به پیشگیری از تصرف اراضی در منطقه توسظ دستگاه های اجرای شهرستان گفت: در دو سال گذشته با پیشگیری از تصرفات و حفر چاه های غیر مجاز توانستیم این پدیده را در شهرستان کنترل کنیم و این مهم با حمایت دستگاه قضایی رخ داده که باید قدر دان زحمات آنها باشیم.

 

احمد امینی روش در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان جیرفت ضمن گرامی داشت روز خبرنگار و شهادت صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهور اسلامی  افزود: اصل پیشگیری علاوه بر مبارزه با متصرفین و حفر چاه غیر مجاز در دستور کار دستگاه های اجرای است و این امر باعث کنترل تصرفات در منطقه شده است.
 

qejeudry0zxjubtqs2dq

 
وی تصریح کرد: نقش دستگاه قضایی در راستای برگرداندن اراضی تصرف شده و همچنین جلوگیری از تصرف اراضی بیت المال بسیار مهم و کلیدی است.

 

 
  امینی روش با اشاره به حمایت دستگاه قضایی از دستگاه های اجرایی در راستای جلوگیری از تصرفات اراضی تصریح کرد: این حمایت قاطعانه باعث شده افراد سود جو نتوانند اراضی را تصرف کنند و یا چاه های غیر مجاز جدید حفر کنند.

 

 
  فرماندار شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: دولت در چند سال گذشته با تلاش شبانه روزی خود بحث مدیریت آب را دنبال کرده است و دغدغه امروز دولت استفاده بهینه آب در همه حوزه ها می باشد.
  

m6fez00ajwltyrl89sen


وی با اشاره به حمایت دستگاه قضایی و استاندار کرمان در راستای جلو گیری از حاشیه نشینی گفت: با تلاش فراوان این بحث در جیرفت کنترل شده است.
 


  امینی روش بیان کرد: دلسوزان آب در راستای فرهنگ سازی استفاده بهینه از آب تلاش کنند و مدیریت آن را در جامعه نهادینه کنند.

 

وی با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید در دوسال گذشته در راستای مدیرت آب افزود: دولت با اجرا سیستم های آبیاری تحت فشار، فرهنگ سازی استفاده بهینه آب از طریق ائمه جمعه، بخشداران، دهیاران، سازمان جهاد کشاورزی رتبه منطقه جنوب کرمان را از ۲۴ کشور به رتبه دوم و اول در این حوزه رسانده است.
 

 

qhgw0y75e3js957pulxv

 

 
فرماندار شهرستان جیرفت بیان کرد: امروز باید با مردم حرکت کرد و اعتماد مردم بزرگترین سرمایه نطام جمهوری اسلام است لذا در راستای مدیریت منابع آبی از توان مردم در این راستا استفاده شود.

 

 
  وی ادامه داد: دهیاران بسیج و نیروهای مردمی در این راستا می توانند بهترین همیار دستگاه های اجرایی باشند.

 

 
امینی روش با اشاره به اجرای طرح تجمیع چاه های برداشت آب در روستاها خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح مدیریت آب در روستا متمرکز می شود و چاه های غیر مجاز نیز انسداد خواهند شد.

 

f7wg10rmr9nqf6p01qzpqhdwgea8ya8t5k62riap ybtcrgzlp7itovlklxec

 

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =