مراسم تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد برگزار شد / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل, مراسم تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد صبح امروز چهارشنبه بیستم مردادماه در سالن کنفرانس شبکه بهداشت این شهرستان برگزار شد.

IMG_7120

 

دکتر محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در راستای انجام سیاستهای دولت محترم و وزارت بهداشت مصمم هستیم برنامه هایی که بر عهده این دانشگاه است را بخوبی انجام بدهیم و پیگیری این برنامه ها در شبکه بهداشت عنبرآباد تا کنون بر عهده مهندس محمودی بود و از این پس بر دوش جناب افتخاری است.

 

وی با اشاره به انقلاب در حوزه بهداشت و درمان در جنوب کرمان بیان داشت: از کارهای بسیار مهمی که در حوزه سلامت داریم افزایش تختهای بیمارستان و استقرار پزشک بیشتر در مراکز درمانی است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تاکید کرد: افزایش اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی از دیگر سیاستهای این دانشگاه است.

 

وی اضافه کرد: جابجاییها در هر مجموعه ای امری پذیرفتنی است و از تجربیات مهندس محمودی در سایر قسمتهای دانشگاه استفاده خواهد شد و برای جناب افتخاری هم آرزوی موفقیت داریم.

IMG_9126

 

محمد حجتی فرماندار عنبرآباد هم گفت: این تغییرات و رفتن و آمدنهای مدیران در واقع یک تذکر است و کسی برای ابد مدیر نخواهد ماند, مهم اینست که در دوران مسؤلیت خدمتی که یک مدیر انجام میدهد آیا خدمت شخصی و برای ماندگاری است یا خدمت برای مردم است؟

 

وی گفت: از وظایف دولت حمایت از مدیران پاکدست است و بر اثر فشار هیچ مدیری نباید تغییر کند.

 

حجتی اضافه کرد: هر کس به دنبال عزل مدیران پاکدست باشد ولو از هر جریانی, خاطی است.

 

فرماندار عنبرآباد بیان داشت: تواضع, فروتنی و گذشت سه خصلتی است که هم رئیس دانشگاه علوم پزشکی و هم مهندس محمودی دارند و همدلی و هم خُلقی و همزبانی از ویژگیهای بارز مهندس محمودی است.

 

وی افزود: ساخت و تجهیز ۱۲ خانه بهداشت در شهرستان عنبرآباد از کارهای بزرگ این دولت است.

 

حجتی در پایان در سخنانی قابل تأمل گفت: با خدا معامله کنید و از حرفهای پوچ نترسید و کسی در این تغییر توپ را در زمین فرماندار و نماینده نیندازد.

 

IMG_7134

 

رئیس حوزه علمیه شهرستان عنبرآباد هم در این آیین گفت: بسیاری از مسئولان عنبرآباد در این شهرستان سکونت ندارند در صورتی که حضور مدیران نقش مهمی در رفع مشکلات دارد.


حجت الاسلام محمد توکلی افزود: باید به فکر رفع مشکلات مردم باشیم ولی اگر نمی توانیم مشکلی از مردم حل کنیم با زبان خوش دل آنها را شاد کنیم.
 

IMG_9184

 

رئیس جدید مرکز بهداشت شهرستان عنبرآباد هم گفت: همه ما باید قدردان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم لذا ما مدیون این نظام هستیم.
 

خدابخش افتخاری افزود: در کارها باید روحیه جهادی داشت و زمینه مشارکت مردم را در همه زمینه ها فراهم کرد تا شاهد موفقیت در همه امور باشیم.
 

در این آیین از خدمات مهران محمودی رئیس سابق مرکز بهداشت عنبرآباد تجلیل و خدابخش افتخاری به عنوان رئیس جدید این مرکز معرفی شد.
 

IMG_7110 IMG_7113 IMG_9104 IMG_9116 IMG_9119 IMG_9136 IMG_9148 IMG_9151 IMG_9152 IMG_9202 IMG_9194 IMG_9180 IMG_9216 IMG_9214 IMG_9210 IMG_9205 IMG_9222 IMG_9223 IMG_9226 IMG_9230 IMG_9233 IMG_9236 IMG_9239 IMG_9246 IMG_9250 IMG_9247

 

انتهای پیام/.