. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 14457 تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1395 | 20:22 ب.ظ

استشمام بوی مشهد الرضا با حضور خادمین حضرت امام رضا ( ع) در اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان/ تصاویر

  به گزارش کنارصندل ، بوی مشهد الرضا با حضور خادمین حرم امام رضا (ع )در اداره کل راه و شهر سازی جنوب استان کرمان استشمام شد.   خادمین امام رضا (ع) به مناسبت دهه کرامت و تولد امام رضا (ع) تحت عنوان کاروان زیر سایه ی خورشید اقدام به عطر آگین نمودن فضای اداره کل […]

 

به گزارش کنارصندل ، بوی مشهد الرضا با حضور خادمین حرم امام رضا (ع )در اداره کل راه و شهر سازی جنوب استان کرمان استشمام شد.

 

خادمین امام رضا (ع) به مناسبت دهه کرامت و تولد امام رضا (ع) تحت عنوان کاروان زیر سایه ی خورشید اقدام به عطر آگین نمودن فضای اداره کل راه و شهر سازی جنوب استان کرمان با نام امام رضا (ع) نمودند

 

در ابتدا مهندس ساردوئی مدیر کل راه و شهر سازی جنوب استان کرمان ضمن خوش آمد گویی و  خیر مقدم به خادمان امام رضا و کلیه مهمانان حاضر ارادت خاص خود و هم شهریها را به امام هشتم و آستان قدس رضوی یاد آور شد .

 

در ادامه دبیر اجرایی کاروان  زیر سایه ی خورشید به تشریح برنامه ها این هئیت  پرداخت و گفت شعار محوری امسال نیز (( یا علی بن موسی الرضا )) الگوی زندگی ما جهاد همیشگی شماست و محور فعالیت ها نیز توجه ویژه به محرومین خواهد بود .

 

در این دیدار : صلوات خاصه امام رضا (ع) قرائت و مداحی توسط خادمان رضوی انجام شد

 

در ادامه نشان بارگاه ملکوتی امام رضا بر سینه مهندس ساردوئی به نمایندگی از کار کنان  نصب شد و در پایان مراسم نیز کارکنان اداره کل بسته ها متبرک حرم شریف را از خادمان آن حضرت دریافت و در حالی که اشک محبت اهل بیت( ع ) در چشم حاضرین حلقه زده بود با قلبی آکنده از عشق به حضرت ثامن الحج خادمین وی را بدرقه نمودند .

 

 

image image-1

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 18 =