احداث راه بین روستایی دهپیش سفلی به حشرآباد یکی از مطالبات دیرینه مردم بود که در حال تحقق است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

 به گزارش کنارصندل ، بخشدار مرکزی جیرفت اعلام کرد: احداث راه بین روستایی دهپیش سفلی به حشرآباد(تقی آباد) یکی از مطالبات دیرینه مردم بود که در حال تحقق است.

وی افزود: طول این پروژه ۲ هزار ۲۰۰ متر است که تاکنون با همکاری دهیاری های این دو روستا ، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

بخشدار مرکزی جیرفت نقش تعامل و همدلی  در توسعه و آبادانی را بسیار اثر گذار و سازنده عنوان کرد و خواستار تعامل مردم با شوراها و دهیاران برای تسهیل و تسریع در بوجود آمدن توسعه در روستاها شد.

 

نعمتی تصریح کرد: تردد در مسیر مذکور بار ترافیکی مسیر میانچیل و جاده بلوک را کاهش می دهد و به عنوان آنتن ، این  دو مسیر را به هم وصل می نماید .

 

وی افزود: از این پس تردد مسیر روستاهای دهپیش ، حشرآباد ، باغبابوئیه ، الله آباد رضوان ، ده گزی ، علاء الدینی علیا  و سفلی ، کلاب سفلی و غیره با جمعیتی تقریبی حدود ۱۵ هزار نفر از این مسیر امکان پذیر خواهد شد.

 

نعمتی همچنین با تشکر و قدردانی از اداره کل راه و شهرسازی و اداره راه و شهرسازی شهرستان  با توجه به تعامل و همکاری سازنده ، خواستار تسریع در انجام آسفالت مسیر مذکور شد.

 

IMG_9363 IMG_9355 IMG_9354 IMG_9344 IMG_9339 IMG_9341 IMG_9360 IMG_9332

 

انتهای پیام/.