بازدید فرماندار رودبار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی از بسته بندی خرما در روستای رضا آباد بخش مرکزی رودبار


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، عطا ناوکی فرماندار رودبار جنوب به اتفاق دکتر موسوی رییس سازمان جهادکشاورزی و تعدادی از معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی از فرآیند برداشت و بسته بندی خرما در روستای رضا آباد بخش مرکزی رودبار بازدید نمود.

ناوکی در حاشیه این بازدید گفت: سطح زیر کشت خرما در شهرستان رودبار جنوب بالغ بر۵ هزار هکتار است و عملکرد آن بالغ بر ۷ تن در هکتار می باشد که پیش بینی می شود امسال ۳۵۰۰۰ تن محصول خرما از باغات این شهرستان برداشت شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون برداشت خرما در رودبار جنوب در حال انجام میباشد افزود: با ایجاد یک ترمینال درجه بندی و بسته بندی خرما در روستای
رضا آباد ،تعداد ۵۰ نفر به صورت مستقیم در این واحد مشغول به کار شده اند.

ناوکی اضافه کرد: محصول این واحد بسته بندی شامل ارقامی همچون مضافتی و کلوته است که دارای کیفیتی مطلوب و عاری از هر گونه سم و کود است.

فرماندار رودبار جنوب در ادامه ازمسئولین بخش کشاورزی خواست با حمایت کشاورزان و سرمایه گذاران به ایجاد و توسعه صنایع بسته بندی و درجه بندی برای محصولاتی نظیر خرما در شهرستان رودبارجنوب بپردازند.

ناوکی فرماندار رودبار جنوب توسعه صنایع تبدیلی و بسته بندی را در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و بیان داشت توسعه اقتصاد کشاورزی و خانوارهای روستایی در همین جهت می باشد.
۰۰۰۰۰۰۱۱ (۲)

۲۰۱۶۰۸۱۶_۱۱۰۱۳۷-۱

۲۰۱۶۰۸۱۶_۱۱۳۰۴۴

۲۰۱۶۰۸۱۶_۱۱۳۱۰۶