فرودگاه جیرفت یکی از زیر ساخت های مهم توسعه و آبادانی برای منطقه جنوب کرمان است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل ،فرماندار شهرستان جیرفت گفت: فرودگاه جیرفت نقش کلیدی برای توسعه و آبادنی منطقه جنوب کرمان دارد لذا همه مسوولان در راستای رفع مشکلات فرودگاه تلاش کنند.

 

احمد امینی روش در نشست بررسی مشکلات فرودگاه جیرفت که با حضور مدیرکل فرودگاه های استان کرمان برگزار شد افزود: بخش خصوصی و سرمایه گذاران برای حضور در منطقه نیاز به زیر ساخت دارند که فرودگاه جیرفت یکی از اساسی ترین زیر ساخت ها است.

 

وی تصریح کرد: برای توسعه فرودگاه و افزایش پرواز های آن نیاز به همکاری و هم افزایی همه دستگاه های اجرای جنوب کرمان است.

 

امینی روش با بیان این مطلب که این فرودگاه به هفت شهرستان با جمعتی حدود یک میلیون نفر خدات ارایه می دهد خاطرنشان کرد: مدیران فرودگاه باید با رایزنی و ایجاد هم افزایی با ادارات کل جنوب و فرمانداران منطقه زمینه حضور همه اقشار مردم را در راستای رفع مشکلان فرودگاه فراهم کنند.

 

وی با اشاره به تولید بیش از چهار و نیم میلیون تن محصولات کشاورزی در منطقه گفت: فرودگاه جیرفت برای صادرات محصولات کشاورزی می تواند بهترین گزینه باشد که در این راستا تلاش بر این این است که مجوز مرز هوایی آن گرفته شود.

 

فرماندار شهرستان جیرفت افزود: فرودگاه جیرفت یکی از زیر ساخت های مهم توسعه و آبادانی برای منطقه جنوب کرمان است که می تواند زمینه حضور بخش خصوصی و در همه بخش ها را فراهم کند لذا برای اجرای طرح لایتینک آن باید تلا شود.

 

ContentImages_24447 ContentImages_24439 ContentImages_24445 ContentImages_24442 ContentImages_24441

 

انتهای پیام/.