پیام جامعه روحانیت مبارز جیرفت به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل, جامعه روحانیت مبارز جیرفت طی پیامی سالروز ورود آزادگان به کشور را گرامی داشت. متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم


روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، میهن اسلامى شاهد حضور آزادگان سرافرازى بود که پس از سال‏ها اسارت در زندان‏ها و اسارتگاههاى مخوف رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامى خود گذاشتند.
 

آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهاى جسمى و روحى دشمنان ایستادند و روابط اجتماعى جامعه کوچک اردوگاهى خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه‏ هاى مزدوران بعث هراسى به خود راه ندادند.
 

آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضىی ترین کسان به قضاى الهى بودند. اینان سینه‏ هایى فراخ‏تر از اقیانوس داشتند که از همه ‏جا و همه‏ کس بریده و به خدا پیوسته بودند، آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایى یافته بودند.
 

و امروز یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده ‏اى است که پس از تحمل سال‏ها شکنجه و دورى از عزیزان خویش، به وطن بازگشتند و به انتظار میلیون‏ها ایرانى پایان دادند. در این روز، شکیبایى مادران، پدران، همسران و فرزندان این آزادمردان به‏ بار نشست و سال‏هاى نگرانى و شوق دیدار به پایان رسید و وعده الهى تحقق یافت: «و بشر الصابرین»

 

این روز فرخنده ومبارک را به همه آزادگان سرافراز میهن اسلامی تبریک عرض نموده که الحمدالله این دوره منتخب مردم شریف شهرستانهای جیرفت وعنبراباد درمجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر یحیی کمالی پور از آزادگان سرافرازی است که هشت سال از بهترین سالهای زندگی خودرا در زندانهای مخوف رژیم بعث عراق برای اعتلای ایران اسلامی بسر بردند که باصبر و متانت در حال خدمت به مردم این دیارهستند به این بزرگوار وهمه آزادگان سرافراز جیرفت وعنبراباد تبریک عرض نموده وبرایشان آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

 

محمد احمدیوسفی _رئیس جامعه روحانیت مبارز جیرفت