. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 14629 تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مرداد 1395 | 18:40 ب.ظ

اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، خون چند جوان بی گناه میانچیلی کافی است تا بزرگراه میانچیل به اتمام برسد؟؟!

به گزارش کنارصندل ، متاسفانه دیروز بر اثر برخورد یک ماشین سواری با موتور سیکلت در جاده کم عرض میانچیل، یک‌ زوج‌جوان جان باختند ، زوجی که والدین چهار کودک بودند.   این اتفاق تازه ای نیست و متاسفانه هر چند وقت یکبار خون مردم میانچیل فرش این جاده می شود .   حال فقط جای […]

به گزارش کنارصندل ، متاسفانه دیروز بر اثر برخورد یک ماشین سواری با موتور سیکلت در جاده کم عرض میانچیل، یک‌ زوج‌جوان جان باختند ، زوجی که والدین چهار کودک بودند.

 

این اتفاق تازه ای نیست و متاسفانه هر چند وقت یکبار خون مردم میانچیل فرش این جاده می شود .

 

حال فقط جای یک سوال باقی است ؛ که اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ، خون چند جوان بیگناه میانچیلی برای شما کافی است تا بزرگراه نیمه کاره میانچیل  تکمیل شود؟؟!

 

چه پاسخی برای مردم منطقه میانچیل دارید ؟؟! 

 

نجابت مردم این منطقه در جنوب کرمان زبانزد است و این منطقه آنقدر نجیب هستند که هیچوقت به حق قانونی خود اعتراضی نداشته و مطالبه گری را در دستور کار قرار نداده اند وگر نه با پیشینه تاریخی و فرهنگ و تمدنی که در این منطقه وجود دارد ، باید الان بهترین خدمات و بزرگراه برای این منطقه احداث می شد. 

 

چند ماه پیش ، معاون وزیر راه و شهرسازی از منطقه اسفندقه بازدید نمودند و در جواب اعتراض خبرنگار ما مبنی بر اینکه چرا باید خون جوانان میانچیلی به ناحق در این جاده کم عرض و خطرناک ریخته شود ، گفته بود : من از مدیرکل ساردویی تحقیق نمودم و به علت عدم آزادسازی مسیر و عقب نشینی نکردن منازل و زمین های مردم این منطقه و عدم تعریض، این بزرگراه معطل مانده است!!!!

واقعا دست مریزاد مهندس ساردویی . 

به جای اینکه از حق همشهری هایت دفاع کنید، این پاسخ را به یک مدیر کشوری می دهید؟!

 

بخدا که خون این جوان میانچیلی به گردن شماست !

 

حال جای چند سوال است :

 

اول اینکه وقتی فردی، مثلا در روستای پشت لر ، منزل مسکونی اش فقط یک اتاق است و در طرح بزرگراه قرار دارد ، و این شخص فاقد هرگونه شغل و کسب و کاری است ، چگونه بیاید خانه اش را بدون ریالی در اختیار شما قرار دهد؟

آیا بودجه ای برای تعریض در نظر گرفته نشده است ؟!

آیا بیشتر از ۳۰ یا ۴۰ منزل مسکونی در مسیر وجود دارد؟

 

و دوم اینکه ، از نزدیک به ۳۰ کیلومتر این بزرگراه ، چیزی نزدیک به ۲۵ کیلومتر آن آزاد است و می تواند بزرگراه احداث شود ، چرا نشده است؟؟

 

و از آن طرف در روستای دریاچه به شخصی گفته بودند که مغازه ات در حریم راه است و باید تخریب شود که می خواهد بزرگراه احداث شود ، فرد مذکور در جواب گفته بود : چرا در روستای دهپیش سفلی سالهاست که تخریب و تعریض صورت گرفته است، هیچگونه فعالیتی برای بزرگراه انجام نگرفته است ؟!

 

پس وجود معارض بهانه ای بیش نیست برای عدم توجه جنابعالی.

 همانگونه میدانید این پروژه جزء پروژهای اقتصاد مقاومتی میباشد و در اولویت پروژهای دیگر میباشد، چگونه برای همه پروژها اهمیت قائل میشوید الا جاده میانچیل؟

مگر در رگهای این مردم بجای خون, گازوئیل میباشد که اینگونه بی توجه اید؟!

مگر میشود برای همه معارض بقیه پروژها پول هست به اینجا که میرسد بودجه نیست و خود مردم باید بهای آنرا بپردازند.

 

جناب مهندس ساردیی از روز قیامت بترسید که خون این جوانان گریبان شما را بگیرد.

 

مردم خونگرم میانچیل منتظر پاسخ قانع کننده اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در این زمینه هستند.

 

 

IMG-20160816-WA0014IMG-20160816-WA0016

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =