. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 14754 تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مرداد 1395 | 18:20 ب.ظ

طی مراسمی:

از زحمات حجت الاسلام توکلی در سمت مدیریت حوزه علمیه شهرستان عنبرآباد تجلیل شد/تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل, صبح امروز چهارشنبه طی مراسمی از زحمات حجت الاسلام توکلی در سمت مدیریت حوزه علمیه شهرستان عنبرآباد تجلیل شد.   در این مراسم حجت الاسلام افشارمنش با بیان اینکه از بدو فعالیت تنها مدرسه علمیه شهرستان عنبرآباد در سال ۸۴ گفت: این حوزه علمیه از تاسیس و شروع فعالیت در سال […]

به گزارش سایت کنارصندل, صبح امروز چهارشنبه طی مراسمی از زحمات حجت الاسلام توکلی در سمت مدیریت حوزه علمیه شهرستان عنبرآباد تجلیل شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام افشارمنش با بیان اینکه از بدو فعالیت تنها مدرسه علمیه شهرستان عنبرآباد در سال ۸۴ گفت: این حوزه علمیه از تاسیس و شروع فعالیت در سال ۸۴ تا کنون با فراز و نشیب های زیادی روبرو بوده است کهخ دست عنایت حق تعالی همیشه همراه امور بوده است.

 

ایشان گفت: تا کنون از بین ۱۴۰فارغ التحصیل این مدرسه علمیه، ۲ نفر به عنوان امام جمعه موقت و تعدادی در استخدام آموزش پرورش و جمع کثیری در تبلیغ طرح هجرت مشغول به فعالیت دینی می باشند که این برکت و تاثیر گذاری را مدیون الطاف خداوند و امام زمان (عج)می دانیم.

 

وی افزود: افتخار خدمت برای دین از بالاترین افتخارات طلاب علوم دینیه است که جا دارد از زحمات امام جمعه محترم شهرستان عنبرآباد حجت الاسلام سالاری و مدیریت مدرسه علمیه حجت الاسلام توکلی قدردانی بنمایم.

 

حجت الاسلام افشارمنش افزود: از سال تحصیلی قبل سال پنجم نیز راه اندازی شد که تاکنون رتبه های دوم و سوم کشوری نیز در کارنامه این مدرسه علمیه می باشد.

 

مسئول مدرسه علمیه امام هادی (ع) عنبرآباد ضمن تقدیر از تلاش بی وقفه حجت الاسلام سید محمد توکلی مدیر سابق مدرسه علمیه عنبرآباد گفت: در طول مدت چهار ساله مدیریت ایشان همواره مدرسه روبه رشد بوده است که جادارد از زحمات ایشان تقدیر بعمل آورم.

 

در ادامه این آیین حجت الاسلام رضا سالاری امام جمعه شهرستان عنبرآباد با ابراز ناراحتی گفت: من ناراحت هستم از رفتن حجت الاسلام توکلی چرا که ایشان در سنگر نماز جمعه نیرویی خوب محسوب می شدند لذا آرزوی موفقیت برای ایشان دارم.

 

وی افزود: من فکر می کنم همه ما چه بزرگان حوزه و چه ما طلاب، در زندگی طلبگی خود دست عنایات ویژه امام زمان (عج) را در اموراتمان مشاهده نموده ایم که جا دارد همه ما قدر این نوکری را بدانیم.

 

در ادامه جلسه حجت الاسلام سید محمد توکلی گفت: در این جلسه تشکر اصلی را باید از حجت‌الاسلام افشارمنش کنم که خدمت حقیقی را این بزرگوار در رابطه با امور حوزه داشته است و ایشان را مصداق حقیقی، حاضر در خط مقدم جبهه فرهنگی می دانم.

 

وی افزود: هر چه هست از لطف خداوند متعال است و من خویش را لایق این جلسه و مراسم تقدیر نمی دانم.

 

ایشان بزرگترین فعالیت فرهنگی در منطقه را احداث مدرسه علمیه درعنبرآباد دانست و افزود: احداث این مدرسه از برکات عنایات امام زمان (عج) بر مردم نجیب منطقه است که در پرتو تلاش های مدام و بی وقفه حجت الاسلام افشارمنش متحقق گردید.

 

وی گفت: وظیفه ما طلبگی است و در این راه باید فقط توکل به خدا داشت، ولایت پذیر بود و در امر دین روحیه جهادی داشت تا هر کجا که نیاز به کار تبلیغی و نشر معارف دین باشد حضور پیدا کنیم.

 

توکلی افزود: به حمدالله از برکات این مدرسه علمیه ده نفر از طلاب، حافظ کل قرآن کریم شده اند و این از مباهات و موهبات خداوند متعال است که در پرتو زحمات حجت الاسلام افشار منش و پشت کار و جدیت ایشان محقق شده است.

 

وی افزود: انگ های سیاسی و پشت سر حرف زدن ها نباید ما را از اهداف و رسالت دینی خویش دور بنماید چرا که استقامت از دستورات خداوند متعال در رابطه با مسایل دینی است.

 

در پایان لوح تقدیر و هدایایی از طرف مدرسه علمیه امام هادی(ع) عنبرآباد، دفتر امام جمعه شهرستان و هیات امنای مسجد جامع و سازمان تبلیغات شهرستان عنبرآباد به رسم یادبود به ایشان اهداء و از زحمات ۴ ساله ایشان در مدرسه علمیه قدر دانی شد.

 

شایان ذکر است تا معرفی مدیر جدید، حجت الاسلام جمشید سهرابی با حفظ سمت در معاونت آموزش  به عنوان سرپرست مدرسه علمیه عنبرآباد معرفی شد. 

 

uytjkndnc61wyqsyvdxt9h5btutyc7yg379wwqjvq1ozbp5d3si0qwt7sad

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 14 =