. چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 14665 تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مرداد 1395 | 15:51 ب.ظ

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور:

رسالت مهم کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش این نهاد است

به گزارش کنارصندل ،معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور گفت: کمیته امام یکی از رسالت‌های مهم خود توانمندسازی خانواده های تحت پوشش این نهاد است.   محمد امید ظهر امروز در جمع خبرنگاران ، در شهرستان قلعه گنج اظهار داشت: این نهاد به سمتی حرکت می‌کند که خانواده‌های تحت حمایت بعد از اینکه مورد […]

به گزارش کنارصندل ،معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور گفت: کمیته امام یکی از رسالت‌های مهم خود توانمندسازی خانواده های تحت پوشش این نهاد است.

IMG_0001

 

محمد امید ظهر امروز در جمع خبرنگاران ، در شهرستان قلعه گنج اظهار داشت: این نهاد به سمتی حرکت می‌کند که خانواده‌های تحت حمایت بعد از اینکه مورد حمایت امداد قرار گرفتند در یک فرصت مناسب بتوانند به خودکفایی و استقلال اقتصادی برسند و بتوانند از پیکره کمیته امداد خارج شوند.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور بیان کرد: همچنین در این رابطه می‌طلبد کمیته امداد از همکاری سازمان های متعدد بهره‌بگیرد و استفاده کند. وی عنوان کرد: کمیته امام یکی از رسالت های مهم خود توانمند سازی خانواده های تحت پوشش این نهاد است.

 

امید با بیان اینکه کارهای بسیار خوبی از سال گذشته در این منطقه با همکاری بنیاد مستغعفان شروع شده است، عنوان کرد: بخصوص در مناطق محروم شهرستان قلعه‌گنج این طرح بصورت ویژه انجام شده است که آن هم تحویل خودرو بار و مسافر به مددجویانی که توان کار را دارند.

IMG_0007

وی خاطرنشان کرد: همچنین در استان کرمان این حرکت شروع شده است و امروز فرصتی پیش آمده که تعدادی از طرح هایی که در استان کرمان و شهرستان قلعه‌گنج به نتیجه رسیده است، استقلال اقتصادی آنها اعلام شود.

 

امید عنوان کرد: طرح های متععد دیگری نیز در زمینه دامداری و کشاورزی، خدمات و غیره در این منطقه انجام شده است که اینها جز رسالت های امداد است که بخشی از آن امروز با همکاری بنیاد مستضعفان رقم خورده است.

 

وی با تاکید براینکه بنیاد مستضعفان در قلعه‌گنج کارهای بسیار خوب و بزرگی انجام داده است، افزود: کمیته امداد نیز در کنار این نهاد قرار گرفته است که نیمی از کار امداد نیز در کنار کارهای دیگر انجام دهد.

 

امید با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای مددجویان این منطقه اظهارداشت: این نمایشگاه مجموعه‌ای از توانمندی مددجویان این نهاد در رشته های مختلف است.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور بیان کرد: همچنین مشاغلی که امداد توانسته از طریق این نهاد خانواده ها را به خودکفایی برساند بعضی از آنها در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =