. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 14654 تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مرداد 1395 | 09:00 ق.ظ

نشست خبری دانشگاه آزاد جیرفت با خانه مطبوعات و رسانه های جنوب کرمان برگزار شد

به گزارش سایت کنارصندل, نشست خبری دکتر مجید خزاعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با رئیس خانه مطبوعات، خبرگزاری ها، سایت های خبری و مدیران مسئول نشریات و رسانه های جنوب کرمان، سه شنبه ۲۶ مرداد ماه و همزمان با آغاز ثبت نام داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی در محل سالن کنفرانس دانشگاه […]

به گزارش سایت کنارصندل, نشست خبری دکتر مجید خزاعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با رئیس خانه مطبوعات، خبرگزاری ها، سایت های خبری و مدیران مسئول نشریات و رسانه های جنوب کرمان، سه شنبه ۲۶ مرداد ماه و همزمان با آغاز ثبت نام داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی در محل سالن کنفرانس دانشگاه واحد جیرفت برگزار شد.

دکتر مجید خزاعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در ابتدای این نشست خبری ضمن خیرمقدم گویی و تبریک میلاد ثامن الحجج حضرت امام رضا (ع) به خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان جیرفت گفت: نقش رسانه ها در عرصه انتقال اطلاعات، تجربیات و علم و دانش به جامعه هدف خود یعنی عموم مردم جامعه بسیار مهم است و به عنوان مبشران آگاهی دهنده محسوب می شوند که بحمدالله مجموعه بزرگ رسانه ای شهرستان جیرفت کارکرد روشنگری، بصیرت، وحدت و عکس العمل سریع و به موقع در مقابل نارسایی ها و مشکلات احتمالی جامعه را به نحو احسن انجام داده است.

وی افزود: یکی از امتیازات رسانه های منطقه ما و جنوب استان کرمان شجاعت و بلاغت کلام در کلیه ابعاد مختلف می باشد که این مهم موجب نقش آفرینی بهتری شده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت اظهار داشت: صاحبان رسانه ای شهرستان جیرفت خوشبختانه به حداقل ها رضایت نمی دهند و به نحوی می توان گفت که کمال گرا هستند و این موضوع برگرفته از هدف والای آفرینش انسان در سیر تکاملی دارد.

دکتر مجید خزاعی رسانه های شهرستان جیرفت را ارزشی خواند و با اشاره به سنت پاک الهی که همان کمال گرایی است اذعان داشت: خبرنگاران ما همواره ایام در دفاع از مظلوم گام برداشته اند و سعی بر این دارند که در این عرصه حضور چشمگیری را در میان مردم نشان دهند.

وی در ادامه به بیان امکانات و پتانسیل های دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت اشاره نمود و بیان کرد: در راستای تعامل و هم اندیشی و همفکری با اصحاب رسانه ای جیرفت و به منظور معرفی بیشتر این دانشگاه که به عنوان قدیمی ترین دانشگاه جنوب استان کرمان و شهرستان شاخته شده است این نشست صمیمی را همزمان با آغاز ثبت نام داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل دادیم تا با پشتیبانی و همراهی شما حرکت رو به رشد این واحد دانشگاهی همچون گذشته تداوم پیدا کند.

دکتر خزاعی در جمع رسانه ای شهرستان جیرفت ابراز داشت: دانشگاه آزاد اسلامی ریشه در انقلاب ما دارد، همانطور که انقلاب ما مردمی بود دانشگاه آزاد اسلامی هم مردمی است که با کمک مادی و معنوی امام راحل (ره) پا به عرصه وجود گذاشت که همین نیت خیر باعث شد دانشگاه آزاد اسلامی خیلی سریع بتواند جایگاه خود را در میان مجامع عمومی باز کند و اکنون در دهه چهارم عمر با برکت خود در حال رقابت با دانشگاه های معتبر جهان است.

ایشان دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان مطرح کرد و افزود: خدمتی که دانشگاه آزاد اسلامی به نظام و انقلاب کرد در جای خودش بی بدیل است به نحوی که پاسخگوی به اشتیاق علمی جوانان آن هم در سال های اولیه پیروزی انقلاب، نقش بسیار ارزنده ای است که این دانشگاه ایفا کرد.

دکتر مجید خزاعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت توسعه، پیشرفت و افتخار آفرینی را در دوره مدیریت دکتر میرزاده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نعمت ارزشمند توصیف کرد و بیان داشت: شتاب در تولید علم، دانش افزایی و اقتصاد دانش بنیان به عنوان پایه و اساس دانشگاه آزاد اسلامی شناخته شده است که بحمدالله با اجرایی شدن برنامه ششم توسعه به عنوان یک دانشگاه برتر جهانی در حوزه علم و تکنولوژی به حرکت خود برای خدمت رسانی ادامه خواهد داد.

وی بحث اقتصاد دانش بنیان، کاهش وابستگی به شهریه، توسعه مراکز رشد و فن آوری، توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی، که به عنوان رسالت و محور اصلی فعالیت های واحد جیرفت است را برای اصحاب رسانه بیان کرد.

خزاعی جهش فوق العاده در افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی و ارتقاء امتیاز واحد جیرفت براساس امتیاز بندی سازمان مرکزی را ستودنی دانست و این سیر پیشرفت را همگام با اجرای دقیق سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.

رئیس واحد جیرفت ساخت مسجد، حرم شهدای گمنام و ساختمان کتابخانه و آمفی تئاتر را که با پیشرفت ۹۰ درصدی همراه است و وجود ۴ مجله علمی پژوهشی، مزارع آموزشی تحقیقاتی، کارگاه ها و آزمایشگاه های مجهز، کادر مجرب هیأت علمی و ۷۰ هزار متر مربع فضای آموزشی و رفاهی را از بهترین امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت عنوان کرد که از این جهت در استان و کشور متمایز گردیده است.

وی از ظرفیت و ارتقاء کیفیت مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت سخن به میان آورد و گفت: افزایش دو برابری آمار دانش آموزی و قبولی در آزمون های استعدادهای درخشان و نمونه از دیگر موفقیت های واحد جیرفت در حوزه مدارس سما می باشد.

در ادامه جلسه دکتر مجید خزاعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت به سؤالات خبرنگاران پاسخ دادند.

در این جلسه همچنین دکتر بختیار مجار رئیس خانه مطبوعات جنوب استان کرمان از اهتمام واحد جیرفت در توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی و راه اندازی ۴ رشته دکتری و مدیریت مطلوب هزینه ها، توجه به فعالیت های کالبدی در حوزه فرهنگی و وجود پنج مجله علمی پژوهشی را از افتخارات مدیریتی رئیس واحد جیرفت دانست و خطاب به مدیران مسئول رسانه های جنوب استان اظهار داشت این ظرفیت های خوب را در نشریات به اطلاع مردم برسانند.

۰۰۰۰ ۰۱۹۰۰۰۰ ۰۱۵۰۰۰۰ ۰۳۵۰۰۰۰ ۰۱۲۰۰۰۰ ۰۰۹

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =