یکی از ویژگی‌های مهم اقتصاد مقاومتی، مردمی بودن آن است که بنیاد مستغعفان حرکت اولیه آن را در شهرستان قلعه گنج شروع کرده است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ،نماینده مردم ۵ شهرستان جنوبی استان کرمان گفت: یکی از ویژگی‌های مهم اقتصاد مقاومتی مردمی بودن آن است که بنیاد مستضعفان حرکت اولیه آن را دراین شهرستان شروع کرده است.

IMG_9982

 

احمد حمزه در مراسم واگذاری ۱۰۰ دستگاه وانت نیسان و ۵۰ دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد جنوب کرمان در این شهرستان اظهار داشت: باید روحیه دهه شست را در وجود خود تداوم ببخشیم تا موفق شویم.

 

نماینده مردم ۵ شهرستان جنوبی استان کرمان بیان کرد: یکی از ویژگی‌های مهم اقتصاد مقاومتی مردمی بودن آن است که بنیاد مستغعفان حرکت اولیه آن را دراین شهرستان شروع کرده است.

 

وی تصریح کرد: همچنین شعار بنیاد مستضعفان نیز با مردم برای مردم است این را نیز درعمل ثابت کرده اند.

 

IMG_9969

 

حمزه عنوان کرد: از کارهایی که بنیاد مستضعفان در این شهرستان شروع کرده است مهمترین آن حرکت توان افزایی است که کمیته امداد و نهادهای حمایتی دیگرآن را از سال‌های قبل شروع کرده‌اند.

 

وی تصریح کرد: در بعضی از نهادها چون سازماندهی خوبی نداشته‌ایم نتوانستیم بطور کامل این توان افزایی را در مردم به مرحله ظهور برسانیم که امیدواریم این مهم در همه نهادها محقق شود.

 

حمزه عنوان کرد: هیچ جای دنیا پیدا نخواهد شد که با ۳میلیون تومان سرمایه، یک شغل با درامد ماهیانه ۶۰۰ هزار تومان ایجاد شود درحالی که در شهرهای بزرگ برای ایجاد یک شغل باید سه میلیارد هزینه کرد اما این مهم از برکات کمیته امداد است که اجرایی شده است.

 

وی با اشاره به اجرای اقتصاد مقاومتی در این شهرستان، گفت: یکی از ویژگی‌های مهم اقتصاد مقاومتی مردمی کردن اقتصاد مقاومتی است که بنیاد مستغعفان این مهم را در این منطقه شروع کرده است.

IMG_9967

 

حمزه با بیان اینکه جنوب کرمان حق استفاده از همه امکانات موجود در منطقه را دارد، اظهارداشت: شایسته مردم ما اینگونه زندگی نیست ما منابع غنی از آب، زمین و نیروی انسانی زحمتکش در منطقه داریم که باید از آنها استفاده کرد.

 

وی با اشاره به صنایع دستی این منطقه، خاطرنشان کرد: صنایع دستی در این منطقه یک ظرفیت بسیار مهمی برای منطقه است که این نتیجه زحمات بنیاد مستضعفان و کمیته امداد که دو نهاد برخواسته از انقلاب اسلامی هستند است.

 

حمزه ظهار داشت: حفاظت و حراست از مرزهای جغرافیایی، حفاظت از مرزهای عقیدتی و ارزشی و خدمت رسانی به مردم محروم و مستضعف کشور وظیفه نهاد های اجرایی است.

 

IMG_9963