۱۰۰ دستگاه وانت نیسان و ۵۰ دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد جنوب کرمان واگذار شد /تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ،مدیر عامل بنیاد علوی کشور گفت: دوتفاهم نامه در سطح ۲۰ میلیارد تومان بین بنیاد مستغعفان، بانک سینا و استاندار کرمان منعقد شده است برای کسانی که می‌توانند پروژه‌ای را انجام دهند.

IMG_9842

 

موسی برزگردر مراسم واگذاری ۱۰۰ دستگاه وانت نیسان و ۵۰ دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد جنوب کرمان در این شهرستان اظهار داشت: مقررشده که در سطح کشور ۱۰هزار خودرو به مددجویان با شرایط بانک سینا ارائه شود.

 

 مدیر عامل بنیاد علوی کشور گفت: همچنین از این تعداد ۷ درصد از یارانه این وام را بنیاد مستضعفان ۷ درصد را کمیته امداد پرداخت کنند.

 

وی تصریح کرد: در مرحله اول مقررشده است، هزار دستگاه را شروع کنیم، امیدوارم به کسانی که استطاعت گرفتن خودرو را داشته باشند وام ارائه شود تا بتواند از این طریق توانمند شوند.

IMG_9841

 

برزگر عنوان کرد: همچنین دوتفاهم نامه در سطح ۲۰ میلیارد تومان بین بنیاد مستغعفان، بانک سینا و استاندار کرمان منعقد شده است برای کسانی که می‌توانند پروژه‌ای را انجام دهند.

 

وی بیان کرد: فرمانداران منطقه  کسانی را کهمی توانند  پروژه‌ای را اجرا کنند به بانک سینا معرفی کند تا تسهیلات در اختیار آنها قرار دهند.

 

IMG_9929 IMG_9963

 

برزگر افزود: تفاهم نامه جدیدی را با مناطق محروم ریاست جمهوری و استاندار و بنیاد مستضعفان امضا شده است که اساس آن این است که اگر در مناطق محروم باشد مجددا این وام را سه جانبه را کمک می کنند هر سه نهاد کمک کنند.

 

مدیر عامل بنیاد علوی کشور با بیان اینکه جنوب استان کرمان در موقعیتی قرار دارد که از همه تفاهم نامه‌ها می‌توانند استفاده کند، گفت: فرمانداران منطقه هرچه از این وام ها درخواست کنند به آنها ارائه می شود تا در اختیار مردم قرار دهند.

 

وی با تاکید براینکه برای استان کرمان ۲ تفاهمنامه مهم منعقد شده است، تصریح کرد: یکی از این تفاهم‌نامه ها برای قلعه گنج و بعدی برای کرمان است که این امتیاز برای استان‌های دیگر نبوده است و این یکی از مزیت های منطقه است.

 

برزگر اظهارداشت: بنیاد مستضعفان سعی دارد در این منطقه کارهای بسیار بزرگی را انجام دهد که امیدوارم این مهم محقق شود.

IMG_9967 IMG_9966